וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתחררים מהכבלים

6 פתרונות מעוצבים לזנבות שמשתרכים מאחורי עשרות מכשירי החשמל שיש לכם בבית

החבר הכי טוב

המעצב גבריאל ניגרו יליד אורוגאווי שמתגורר בדנמרק, הבחין בברדאק שיש בדירת חברו עקב הכבלים והחליט ליצור את Woofy. כלב ידידותי שלא מצריך טיפול, לא גורם לאלרגיות ולא משאיר שערות על הרצפה. מה שהוא כן עושה - מאחסן חוטי כבלים ומשמש כפריט עיצובי בגודל של פודל קטן. הוא עשוי פלסטיק ויכול להתאים לחדר ילדים, סלון או משרד. 160 יורו ב-http://www.gabrielnigro.com/

הכי אקססוריז

תיק עשוי מלבד של המעצב היפני אריהירו מיאקי. התיק מחובר לכבל מאריך ובו שקעים חשמליים שהופכים אותו לפריט דו שימושי. התיק עדיין לא עומד למכירה, אך באתר המעצב: arihiromiyake.com, מעריכים שהמחיר ינוע בין 100-150 יורו.

הכי יצירתי

עבודת הגמר לשנת 2008 של לליב שלו, מהמחלקה לעיצוב תעשייתי במכון הטכנולוגי חולון. סרבול הכבלים הופך להיות חלק אינטגרלי מהעיצוב, ומאפשר לשנות את יצירת האמנות שבתוך התמונה לפי החשק. העבודה עדיין לא מוצעת למכירה, אך בקרוב תגיע למדפי חנויות העיצוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

הכי קומפקטי

פריט האחסון לכבלים של "קמחי תאורה" ישמש אתכם גם כמעמד לחפצים קטנים וגם כמנורה. הוא בשקוף ובצבעים אטומים שחור, בורדו ולבן למעוניינים להסתיר את סבכת החוטים שיש בתוכו. מחיר: 1,500 שקלים.

הכי איטי

כלי האחסון לחוטים של החברה הבריטית והמשפחתית "Cable Turtles", עשויים פלסטיק קשיח ומגיעים בשלושה גדלים בצורת צבים. הצב הקטן מתאים לחוטי מטען ואוזניות והאחרים בעלי נפח גדול יותר, משמשים להעלמת הכאב ראש ששורר מאחורי המחשב. מחירים: קטן: 3.95 פרנק, בינוני: 5.95 פרנק: גדול 8.95 פרנק ב-cableturtles.co.uk/

הכי בטלפון

הדמויות הקטנות והחביבות של הסטודיו התאילנדי לעיצוב "Propaganda", אמנם לא יעמדו בנטל של כבלים וחוטי מחשב רבים, אך הם בהחלט יעילים בעבור חוטי טלפון ואוזניות.
להשיג ב- ENTER. מחיר: 39 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • כבלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully