וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסודרים

ניצן מרום מסדרת בתים של אחרים, אבל לא של כל אחד. רק אם אתם מוכנים להפנים את עקרונות הסדר וליישם גם כשאתם לבד

ניצן מרום מנסה להפוך עבורכם את עניין סידור הבית למשהו אטרקטיבי. לפני כחצי שנה היא השיקה עסק קטן לסדר וארגון, תחת "ניצן מסדרת", שמביא אותה לבתי לקוחות מבורדקים עם קופסאות אחסון מעוצבות, סלסילות קש ייחודיות, נרות ריחניים ופרחים מיובשים אותם היא מייבאת מרומא ולונדון, תוך ניסיון לעשות לכם חשק לשמור על הסדר גם אחרי עזיבתה את מקום הפשע.

אחרי 10 שנים של עבודה כמעצבת גרפית במשרדי פרסום מובילים, הבינה מרום בת ב-44 שאת הסדר היא תמצא במקום אחר. היא בוגרת מגמת דקורציה ב- Academia di Bella Arti שברומא ומיישמת את מה שלמדה בבתים, משרדים ועסקים קטנים, אותם היא מסדרת, ועוזרת בפריקה ומיון במעבר דירה. אם אתם עובדים על מחשב מסוג מק – זכיתם, מרום מסדרת אפילו את התיקיות במחשב ומותירה את שולחן העבודה נקי.

מתי הבנת שאת מארגנת ומסדרת כפייתית?

"בגיל 4 התחלתי לסדר ולמיין בעצמי את הבגדים בארון שלי. חדוות המסירה הלאה, הארגון והאהבה לאחסון, תיוק וקיפול חולצות בארון כמו בחנויות 'בנטון', הם אורח חיי שמלווים אותי מאז ומתמיד. חברי היו הראשונים שאימצו את התועלת הזו ומשם העסק התגלגל."

מהם שלבי העבודה שלך?

"אני מגיעה לפגישת יעוץ חינם, מצלמת את הבית ובונה תכנית עבודה עם הלקוח, כולל הערכה של זמן ומספר העובדות הדרושות למשימה. במהלך הסידור והארגון הלקוח נמצא איתי ועוזר לי מבחינת מיקום, מה לזרוק מה להשאיר וכו'. אני מלמדת כל לקוח באופן אינדיבידואלי שיטות כיצד לשמור על הסדר ועל דרך קבועה שבה הוא ימשיך לבדו ולא יזדקק לי באופן קבוע. אני עובדת מינימום 3 שעות כשבמהלך העבודה אין סיגריות, טלפונים ופטפוטים, אלא עבודה נטו. חשוב לי להדגיש שאני לא מנקה, אני עובדת לפעמים במקביל לעזורת, אבל לא עושה את עבודתה."

יש תקופות בהן הביקוש לעבודה שלך גדול יותר, כמו חגים, ימים בשבוע?

"לא. מאז שאנשים הבינו שחוץ מעוזרת הם יכולים להביא גם מסדרת, הביקוש רק עולה, ללא קשר לתקופה בשנה או יום בשבוע. חוץ מימי ראשון שבהם אני עושה שופינג ללקוחות וימי שישי, אותם אני מקדישה לבן שלי, אני עובדת מסביב לשעון."

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

מחירים?

"תלוי במספר המסדרים. לעובדת אחת - 100 שקלים לשעה, 2 עובדות, שאחת מהן מגהצת - 200 שקלים לשעה, 3 עובדות - 280 לשעה. (יש מינימום של 3 שעות עבודה). אני אמנם עובדת אצל מיליארדרים שגרים בארסוף, אך אני עומדת על כך שהמחירים יהיו נגישים גם לאם חד הורית מהדרום."

קרה פעם שהגעת לבית ורצית לברוח משם?

כן, אבל לא בגלל הבלגן - זאת העבודה שלי. אלא בגלל לקוחות שהתמקחו איתי על המחיר או לקוחות שכל הבית שלהם מותגים, אבל בתוך הארונות הם רוצים קופסאות פלסטיק מהשוק שעולות שקל.

אני לא עובדת עם חומרים פשוטים וזולים וחשוב שהלקוח יבין זאת. אני לא עובדת אצל כל אחד, הכימיה היא מצרך חשוב עם הלקוח, ואם מראש אני רואה שאין לו עניין ללמוד אין טעם למאמץ."

שני טיפים לבית מתוקתק בשוטף?

Less is more" - תזרקו, תתרמו, תאווררו, תחדשו, תחליפו, תרעננו.

Happiness in Every Box - תזכרו שקופסאות הן המפתח לסדר וארגון."

  • עוד באותו נושא:
  • ניצן מרום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully