וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסייעת

שני יוצאי שייטת הקימו בוטיק לעיצוב מטבחים ולמרות שהם מעצבים בעבודת יד ובמהדורות מוגבלות, הם מוכנים לעצב לכם גם טרנדים

אודי דנינו וגל לבנסברג, בני 28, הם שני לוחמי שייטת לשעבר, שהקימו לפני כשנה את "מטבחי מיכאלו". השם הוא ג'סטה לאחיו של גל, והמקום הוא חברה בת של חברת יצור רהיטים של סבו של אודי. אודי נולד בקריית שמונה וגל ברמת צבי שבעמק יזרעאל. אולם התצוגה שלהם ממוקם בהרצליה.

מהי חלוקת התפקידים ביניכם?

גל: "יש חלוקת תפקידים ברורה שנוצרה מטבע הדברים וטיב היחסים בינינו, אך גם מתוך אסטרטגיית ניהול.

אודי אחראי על העיצוב (יחד עם מעצבים נוספים. א"ב) וניהול שוטף של החברה, שיווק, פגישות עם לקוחות ובניית תוכניות,. אין מה לעשות, אודי טוב עם אנשים וכל מי שנכנס למקום מתאהב בו. יש אפילו אנשים שאומרים שהם רוצים לסגור מטבח אצלנו בגלל האופי של אודי."

אודי: "גל מנהל את הפיתוח העסקי, מנהל את הפרויקטים מול אדריכלים, אחראי על פרויקטים פוטנציאלים, פגישות חוץ וכו'. לגל יש אינטואיציה עסקית טובה, תקשורת מצוינת וגישה אמיתית שקונה את הלקוח הפוטנציאלי."

בתור לוחמי שייטת לשעבר חשבתם אי פעם שתפנו לעיצוב? מה רציתם להיות כשהייתם קטנים?

"בתור לוחם אתה לא חושב על עצמך יותר מדי, אלא על כמה טוב שאני פה, עוזר למדינה שלי, נותן את עצמי לחברים, למשפחה ועושה משהו שאני באמת מאמין בו. השירות הצבאי עוזר לך להבין הרבה דברים על האני הפנימי שלך, המסלול שעברנו לימד אותנו שאנו מסוגלים להכל. אין דבר שנרצה ולא נוכל לעשות.

בתור לוחם אתה פחות חושב על העתיד אבל ככל שעובר הזמן, אתה מתחיל לקבל בגרות ולנסות להבין מה אתה רוצה לעשות בחיים שאחרי הצבא. האחריות שהייתה לנו על הכתפיים הביאה אותנו להבנה שיש לנו הרבה כוח (לא רק פיזי) ויכולות, וגילינו שתחום המטבחים מתאים לשנינו, גם כי צריך בו כישרון, הקשבה ללקוח, והרבה אחריות."

אודי: "עוד כשהייתי קטן התעסקתי בלפרק דברים ולהרכיב אותם מחדש בצורה שאני רוצה. (מוצרי חשמל, צעצועים וכו') הייתי הולך עם אבא לנגריה ומפרק לו שם דברים, הוא היה יוצא מדעתו, אבל כשהוא היה רואה איך הייתי מחדש ויוצר מחדש 'רהיטים קטנים'. הוא תמיד אמר שיש לי את זה.

בשבילי לעצב זה להוציא רגשות בצורה שונה, ואני מוציא את הרגש בלי לחשוב מה מותר ומה אסור, אני פשוט נותן לזה לזרום החוצה. זה כמו תינוק שאתה יצרת והוא מקבל את האופי שלך עם תוספות של הסביבה (הלקוחות והטעם שלהם) ואחרי שהוא גדל, אתה מקבל אינספור פידבקים מהלקוח וזו תחושת סיפוק עצומה."

גל: "אבא שלי ז"ל היה ממציא פטנטים ובונה מכונות, ובתור ילד תמיד הייתי חלק מהתהליך ומהעשייה, הוא היה מסביר לי על הכול משלב הפיתוח ועד השיווק של המכונה וכאן היו צעדי הראשונים בתחום של פיתוח עסקי."

למה דווקא מטבחים?

"מעבר לעובדה שיש לנו המון במשותף מבחינה אישית וצבאית, לשנינו יש מקורות בדורות הקודמים הקשורים בעץ. סבא של אודי היה אמן - נגר גילוף בעץ, הכישרון שלו עבר לאבא שפתח נגריה בצפון וגם סבא של גל היה מפסל ואומן בעץ. המיזם הראשון שלנו היה חברה שהתעסקה בבטון מוכן, אבל לא התחברנו אליו מנטלית, לכן החלטנו ללכת עם האידיאולוגיה הפנימית וליצור דור המשך - דור שלישי לעיצוב מטבחים וריהוט הבית.

מטבחים כנראה היה התחום שהכי קרוב לנו ועונה על כל הצרכים והכישרונות שלנו. לעצב מטבח זה ליצור מאפס משהו חדש שאתה בנית ופיתוח עסקי זה משהו שיש בכל חברה. המטבח נותן את החיים לבית, מקום הבילוי המרכזי וממנו נולדים הקשרים המשפחתיים, השיחות, האהבות, ההחלטות. זה המקום שאנו מאמינים כי בו צריך להרגיש הכי נוח בעולם, ואם אנחנו מוסיפים לו את העיצוב היופי והטאצ' האישי – דיינו.

אנחנו מאמינים שהמטבח מעצב את אופי הבית כולו, והוא זוכה למרכז תשומת הלב של העיצוב ובדרך כלל הוא זה שנותן את הטון לעיצוב הריהוט הנוסף בבית. לעצב מטבח זה להכיר את המשפחה על כל מרכיביה אורך חייה וחשקיה."

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

איזה מטבח הישראלים הכי אוהבים?

"היום הטרנד הוא מטבחים מינימליסטיים בהירים. ואפשר לראות את המגמה גם אצלנו. מכיוון שהמטבחים שלנו מיוצרים בעבודת יד, אנחנו נותנים את האפשרות להפוך את הטרנד לייחודי לכל לקוח. אנשים יודעים להעריך את ערך המוסף של עבודת יד ובסה"כ למרות הטרנדים, ההזמנות מגוונות."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully