וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוב ארון טוב מבלגן אדיר

הרשו לנו להיות לרגע אמא שלכם ולהטיף לכם לסדר את החדר. זה יארגן לכם את החשיבה וינקה לכם את הצ'י. מכורים לבלגן מוזמנים לקבל עזרה

הסינים אומרים כי מקום מגורינו הוא משכן של אנרגיה, הטוענת אותנו בכל יום מחדש. לפי תורת הפנג שואי, הסדר והאירגון משמשים את אנרגיית הצ'י, וככל שיהיה לכם סדר חיצוני הוא ישתלט גם על הפנים, ויעזור לכם להיות רגועים וסובלניים יותר.

סדר הוא גם איכות חיים. ברגע שהסביבה שלכם תהיה פחות מסודרת, גם אנרגיית הצ'י תעמוד במקום ולא תוכל לפעול בתנועתיות הרצויה. חילופי עונות, פסח או מעבר דירה, הם הזדמנויות נהדרות להשליט קצת סדר, אבל לא כדאי לחכות רק להן כדי לארגן קצת את הארונות בבית. רעננו, זרקו או תרמו לנזקקים, כל מה שלא שימש אתכם בשנה האחרונה. עמותות כמו 'אגורה', בית השנטי, ויצו, לתת, פתחון לב, מאיר פנים וכח לתת – כולן ישמחו אם תעשו קצת סדר.

בשוק אפשר למצור אינספור ארונות לחלקים שונים של הבית, המציעים חלוקה מרווחת, מתקני תלייה נשלפים, ווים מיוחדים עבור צעיפים, חגורות וסרטים לשיער, מגירות מטבח מסתובבות, עם מתקנים לשליפה נוחה של צלחות ועוד.

"ארון הוא רהיט שיוצר בתחילת הדרך כפריט פונקציונלי למטרות אחסון ובמסורות השונות אפשר היה למצוא ארונות ייעודיים, כמו למשל ארון תרופות לרוקח וארון כובסת. כיום הארון מתאים את עצמו לכל חדר ומגיע בעיצובים שונים ומחומרים שונים", אומרת אורה הר- לב, קניינית רשת הריהוט והעיצוב IDdesign.

"ארון טוב הוא ארון אשר מתאים לצרכים שלנו, שהחלוקה שלו מאפשרת לנו לאחסן את הפריטים בהתאם לשימושים היומיומיים שלנו. אני תמיד ממליצה להיעזר בפריטים נוספים שיעזרו לשמור על הסדר, כמו קופסאות אחסון וסלסילות, שיעזרו לנו לשמור במסודר על כל אותם חפצים קטנים, שאנו לא מצליחים אף פעם למצוא את מקומם כמו לבנים, חגורות, עניבות ועוד".

האומץ להיפטר מהשארית

את עקרון הסדר בארון הבגדים, ניתן ליישום בכל הארונות בבית, החל מהמטבח וכלה בחדר הילדים. העמידו את החפצים השימושיים והלא שימושיים זה מול זה, תוך בחינה אמיתית האם אתם באמת צריכים אותם. חלוקה על פי צבע, גודל, צורה ועונתיות יכולה לעזור. במקרים בהם יש לכם הרבה פריטים מאותו הסוג, אפשר להיעזר במדבקות פשוטות. אם לדוגמה אתם פריקים של נעליים וארון נעליים סטנדרטי לא מספיק לכם, שמרו אותן בקופסאות המקוריות שלהן והדביקו עליהן מדבקה עם כיתוב קצר, אך מדויק של הנעל. כך, תוכלו לערום אותן בערימות ולאחסן אותן בכל ארון.

אם בכל זאת לאחר ניסיונות נשנים וחוזרים, עדיין לא הגעתם למערכת יחסים הרמונית עם הסדר בבית, תמיד תוכלו לפנות לחברות המתמחות בלסדר. מה שנחשב אצלכם למטרד או הצד הפחות מוצלח שלכם, הפך להיות מקצוע של ממש בשנים האחרונות. החברות שיסדרו לכם את הבית, ידאגו בין היתר לצייד אתכם במיומנויות ושיטות פרקטיות לארגון, שיובילו לחיים נוחים יותר. את ה"סדר" תוכלו לשכור גם בעת מעבר דירה, כולל אריזה, פריקה וסידור תכולת הארגזים במקום. כשלמישהו אחר יש את האומץ לזרוק פריטים שאתם לא צריכים, עניין הסדר הופך להיות הרבה יותר קל.

  • עוד באותו נושא:
  • ארונות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully