וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפונקים, הסתערו

בעלי הצימרים המוערכים "פנחס וגסטון" עם מלון בוטיק חדש בשבי ציון. 4 סוויטות מעוצבות עם אמבט בצורת הצדף של ונוס לבוטיצ'לי

"פנחס וגסטון", הוא מלון בוטיק חדש, הממוקם על חופו הדרומי של הגליל המערבי, במרחק של 50 מ' מן הים. האחוזה בת ה-700 מ"ר, השוכנת על שטח של כשני דונם, תוכננה לפני מספר שנים על ידי האדריכל דני כץ, כבית מגורים על פי עקרונות הבאוהאוס והפכה עם הזמן למלון של ארבע סוויטות מפנקות, בבעלותם של פיני ודורית סלמה, מבעלי הצימרים "פנחס וגסטון" במושב לימן.

על העיצוב הופקדו זוג מעצבי הפנים רוני וטל רונן, העומדים בראש חברת "עד הואזה" לעיצוב ואדריכלות, אשר שאפו ליצור חיבור בין כל מרכיבי העיצוב של חדרי המלון לסביבה הגיאוגרפית של המקום, הסמוכה לים.

בכניסה לאחוזה מטבח רחב ידיים, המאובזר בשולחן עץ דומיננטי וגושני בעיצובו של אריק בן שמחון. לצד המטבח, חדר הסבה מרווח הצופה אל הגינה וכמובן – הים, כמו שאר החללים בבית. במידה והגעתם בעונה הקרה תוכלו ליהנות מהנוף הכחול ולהתחמם לחומו של קמין גדול.

גרם מתעקל של מדרגות רחבות, כמו באחוזת מלכים של המאה הקודמת, מוביל אל הסוויטות, כל אחת מהן מאורגנת בצורה שונה. "בחרנו בקו עיצובי אקלקטי ומודרני שמתאים לחופש מפנק", מציינים הזוג רונן, "באמצעות אלמנטים שלא פוגשים ביומיום, כמו מקלחות זוגיות, אמבטיות בצורה מקורית ויחס פרופורציונלי בין החלל הציבורי לסוויטות".

מרפסת דק עם נוף לים

השפה העיצובית של החדרים רגועה ויחד עם זאת עוצמתית, תוך שילוב של חומרים המותאמים לסביבה ימית, כמו סיפוני עץ, מקורות עץ אלון, גופי תאורה חיצוניים עשויים פליז (הנשארים במיטבם לאורך זמן), גופי תאורה עשויים צדפות או בדים של סירות מפרש ןתמונות קיר עם אלמנטים ימיים.

האמבטיות בסגנון "פרי סטנדינג" מגיעות בצורת צדף לבן, ומונחות על מצע של חלוקי נחל גדולים. אמבטיות מקוריות אלו נעשו כעבודת גמר של סטודנטית לעיצוב עבור חברת "Flaminia" האיטלקית הנמכרת ב"ספדה". עיצובן המרשים מזכיר באופן אסוציאטיבי את הציור המפורסם של בוטיצ'לי "לידת ונוס", במרכזו עומדת האלה ונוס עירומה כביום היוולדה על צדף.

חלק מהפריטים שנבחרו הם בעלי מוניטין אירופאיים, כמו למשל גופי תאורה המוצגים במוזיאון המטרופוליטן בניו יורק וארונות עץ צבוע לבן שנרכשו בתערוכת עיצוב בהולנד עם חלוקה ייחודית של צד לגבר וצד לאישה.

לכל סוויטה יציאה למרפסת דק פרטית המשקיפה אל הים ואל החצר האחורית של המבנה. בחצר, בריכת שחיה מחוממת ופינות ישיבה אינטימיות, ערסלים התלויים בין העצים ומטבח גריל חיצוני. בקומת המרתף של המבנה, ישנו ספא הממוקם לצד מרתף של יינות וסיגרים לפינוק אולטימטיבי.

"פנחס וגסטון", שבי ציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully