וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנטהאוז בנווה צדק הושכר ב-28 אלף דולר בחודש

גיא ליברמן

7.1.2009 / 13:00

דירת ארבעה חדרים עם מרפסת ונוף לדרום ולמערב, הושכרה לתושב חוץ במחיר חריג

שוק הנדל"ן מגלה סימני האטה ואף ירידה, אך מדי פעם נרשמת בו עסקה שמזכירה את הימים הטובים. כך, שכר באחרונה תושב חוץ דירת פנטהאוז במגדל נוה צדק בדרך אילת בתל אביב בלא פחות מ-28 אלף דולר בחודש (כ-120 אלף ש'), מחיר חריג בכל קנה מידה.

זו דירת ארבעה חדרים בשטח של 200 מ"ר, שאליה צמודה מרפסת בשטח 70 מ"ר במפלס אחד, הנהנית מנוף פתוח לדרום ולמערב. בעל הדירה הוא ישראלי המתגורר במרבית ימי השנה בחו"ל, ועושה בה שימוש חודש אחד בלבד בשנה.

לדברי המתווך בעסקה, רועי הרוש מסוכנות אנגלו סכסון בתל אביב, באחרונה הסתיימו עבודות שיפוץ בדירה שהסתכמו ביותר מארבעה מיליון שקל. הרוש אומר כי "למעשה מדובר באחת הדירות המאובזרות ביותר בתל אביב, שבה מרצפות יוקרתיות בגודל של 2 מטר על 2 מטר (הגודל הסטנדרטי כיום בישראל הוא 45-60 ס"מ למרצפת - ג"ל), מטבח מאובזר של חברת Boffi, שישה מסכי פלזמה בגודל של 60 אינץ' ומערכת חשמל חכמה ששולטת בכל הבית".

ואולם כל אלה אינם מצדיקים, כמובן, את מחיר השכירות הגבוה. הסיבה האמיתית לסכום היתה תקופת השכירות הקצרה - חודשיים וחצי בלבד - והיא שתרמה באופן המשמעותי ביותר למחיר. ועוד סיבה: "השוכר הוא איש עסקים שיכול לעמוד במחיר, וברגע שאהב את הדירה הוא היה מוכן לשלם עבורה הרבה", הסביר הרוש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully