וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אומרים שהיה פה שמח

לרה רוטר

2.10.2008 / 18:26

כשנולדתם העולם השלים עוד סיבוב. אבל מה בדיוק היה פה? אתר "ביומבו" מציע להדפיס את התרחשויות אותו היום על מגוון פריטים

בין ציר לציר בחדר הלידה, כל מה שעבר למעצבת הפנים מיה בן דוד בראש (36), היה שהיא חייבת לזכור איזה שירים יושמעו ברדיו ברגע הלידה ממש וגם לזכור לקנות את העיתון של אותו היום. "מאוד חשוב היה לי להנציח לעצמי את האירועים שקרו ברגעים שמיקה נולדה", היא מספרת, "אבל כמובן שבסוף, ברגע הלידה עצמו שכחתי כמובן מכל העסק".

השיכחה הזו הובילה אותה לערוך מחקר מקיף על אירועי אותו היום, ומשם להקמת "ביומבו" - אתר אינטרנט שכולל אינפורמציה על ארועים שונים מתחומים רבים, שהתרחשו ביום שבו נולדתם. את המידע הזה אפשר לשלב בצורת הדפסה במיני מתנות אישיות.

האתר הוקם לפני כ-4 חודשים בשיתוף עם אתי נתן (35) שהגיעה מתחום השיווק. מה שהתחיל בדפים מעוצבים ומודפסים שכללו את האינפורמציה של אירועי היום בו נולדו הילדים, התחתנו ההורים או נולד הסבא, הפך לעסק מתפתח. את הפרטים האינפורמטיביים כמו מה היה באופנה, מה בטלוויזיה, בחדשות, מה היה מזג האוויר ומי ישב בממשלה ביום בו נולדתם, מציעות השתיים להדפיס על אהילים, קופסאות אחסון, תמונות ממוסגרת, דף ראשון של אלבום תמונות או על סתם דף אינפורמציה פשוט.

את העובדות ההיסטוריות מוצאת בן דוד בספרים, באינטרנט ובארכיון פרטי שאותו היא דואגת לעדכן בכל יום. כשנדרשות מתנות לסבא או סבתא היא גם מבקרת בספריית בית אריאלה ומדפדפת שם בעיתונים היסטוריים ובסיפורים על ימי הקמת המדינה.

אם למשל נולדתם בערב שישי של חודש פברואר, 1938, תשמחו לדעת ש "בערב יתחיל לפעול הטלפון האוטומטי בת"א. הגיע תורם של 600 המחכים לסידור טלפון. מנויי תל אביב לא ישמעו עוד את קולו של הטלפוניסט בהרימם את שפורפרת הטלפון, הם יתקשרו עם אחרים בעזרת הגלגל שעל לוח המספרים".

אם הילד שלכם שרוף דווקא על ספורט, בן דוד מבטיחה להתאמץ ולאסוף עבורו פרטים פיקנטיים מהתחום החביב עליו. ואם במקרה חשקה נפשך דווקא בידיעות שהתרחשו ביום גירושייך, גם את זה "ביומבו" ישמחו לספק לך. כל בקשה ספציפית תתקבל בברכה.

טווח מחירים: החל מ-155 ש' עבור הדפסה בלבד ועד 649 ש' לאהיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully