וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתחילו בקטן

לרה רוטר

14.9.2008 / 15:49

מיניאטורות של כיסאות מפורסמים, מוצפנות בקופסאות אטומות וממתינות לאספן הנכון שייקח אותן. לא תדעו עד שלא תפתחו

בכל פעם שאני קונה לבן שלי ביצת קינדר, מתעורר בי געגוע ילדותי לרגע הזה, בו מקלפים את העטיפה, חוצים את הביצה בזהירות והופ, מתגלה ההפתעה, בד"כ מלהיבה, לפעמים מאכזבת. בגלריה "אורבניקס" מנסים לשחזר את החוויה למבוגרים באמצעות קופסאות הפתעה, המכילות כל אחת כיסא מיניאטורי מפורסם וקלאסי של מיטב המעצבים מהמאה ה-20. לא תדעו איזה דגם בקופסה, עד שלא תפתחו אותה.

הדגמים המיניאטוריים המיועדים בעיקר לאספנים, עשויים ויניל והסדרה כולה, הנושאת את השם "DESIGN INTERIOR COLLECTION” כוללת 27 כסאות בודדים ו-6 ספות, כך שבסה"כ ניתן לאסוף 33 דגמים. כל הרהיטים המוקטנים נחשבים לקלאסיקה של עולם העיצוב, כמו למשל ה-Red Blue Chair שעוצב על ידי Gerrit Rietveld בשנת 1917, ה-Lounge chair של צ'ארלס וריי איימס משנת 1956 הכולל כורסה והדום או ספת השפתיים המפורסמת של סלבדור דאלי בעיצוב Studio 65 משנת 1970.

גודל הרהיטים הוא כ-10*10 ס"מ והם כאמור מגיעים ארוזים בקופסה אטומה שלא מוסרת כל רמז על המתחולל בפנים. אם פתחתם אותה ומצאתם בפנים כורסה, שזלונג או כיסא שכבר יש לכם באוסף, מציעים באורבניקס לעשות "החלפות" עם אספנים אחרים וכך להשלים את החסר או להחליף אותם עם אחד הכסאות מתצוגת הגלריה.

אספנים מתחילים כוותיקים יכולים לקבל אינפורמציה על הרהיטים המוקטנים שלהם בשני ספרים המוקדשים לעניין: "CHAIRS, CHAIRS, CHAIRS” מאת פטרישיה בואנו ו-"1000CHAIRS" מאת שרלוט ופיטר פיל - לדפדוף במקום או רכישה.


מחירים: החל מ- 59 ש' לכיסא בודד ועד 119 ש' לספה, שזלונג או כורסא.

Urbanix, רח' שינקין 45 ( פינת מלצ'ט), תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully