וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: שולחן מחשב

שולחן המחשב הזה לא רק מתאים לעבודה עם מחשב, אלא גם כולל בתוכו את המחשב עצמו

ככל שחיינו הופכים למאובזרים ונוחים יותר, כך גדלה גם בעיית המקום. רבים מאיתנו מגיעים למצב בו המקום על שולחן עבודה רגיל כבר לא מספיק בשביל כל הדברים שצריכים להיות עליו. גם המקום שמסביב לשולחן – ואפילו תחתיו – הופך לפחות פנוי בזכות מארז מחשב ומגירות שונות שמאחסנות את הדברים אותם אנחנו צריכים לידנו.
שיקולי מקום וניידות גרמו לחברת אפל, כמו גם לכמה ממתחרותיה, ליצור סדרת מחשבים בהם המחשב עצמו חבוי בתוך המארז של המסך. העיצוב הזה הוא שנתן השראה לחברת XYZ, העוסקת בתכנון מוצרים הן ברמה העיצובית והן ברמה הטכנולוגית, ליצור שולחן מחשב חדשני למדי. בדרך כלל, כשאומרים "שולחן מחשב" מדובר בשולחן שמותאם לשמש עמדת עבודה בשביל מחשב, ואילו הפעם מדובר באמת בשולחן עם מחשב מובנה בתוכו.

כל החומרה והכבלים של המחשב הנ"ל נמצאים בתוך השולחן, והדברים המוחצנים היחידים (חוץ מהמסך, כמובן) הם יציאות ה-USB, מקשי הפעלה וכונן DVD. לא ברור איפה נמצאת המקלדת, אך סביר להניח שמדובר במקלדת אלחוטית. מעבר לכך, כשצריך לשדרג את המחשב כל מה שנדרש זה להרים את המכסה. טרם מדובר במשהו שנמצא בייצור סדרתי, אך לא מן הנמנע שהמחסור במקום ידרבן יצרנים גדולים ליצור עמדות כאלה.

צריכים יותר מקום?

האם הייתם מחביאים את המחשב שלכם בתוך שולחן אפור ולא מעניין בשביל לחסוך מקום, או שאתם מעדיפים להשוויץ במארזים מרהיבים וצבעוניים, ובדרך גם לקבל מארז קצת יותר נייד?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully