וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: WaSnake

מסתבר שגם מדף ספרים יכול להיות גאדג'ט, וההוכחה לכך הוא WaSnake – מדף עם מסכים וחיבור למחשב

בשנים האחרונות אנו עדים להתגברות תופעת ההתגדג'טות – הפיכת מוצרים רגילים שנמצאים בכל בית לגאדג'טים טכנולוגיים. במקרים רבים התוצאה היא טיפשית מאוד, אך לעיתים מגיע לו מוצר חביב מאוד, כזה שהייתם רוצים להכניס לבית שלכם. WaSnake של ז'אן לואי פרצ'ין הוא, לדעתי, אחד המוצרים האלה. לא מדובר בעיצוב בלבד – המוצר הוצג בתערוכת הרהיטים של מילאנו, ויש סיכוי כי בקרוב נראה אותו גם בחנויות.

מדובר, בעצם, במדף ספרים העשוי מעץ וחומר אלסטי, מה שמאפשר לכם לקפל אותו כפי שתרצו לפני שאתם שמים אותו על הקיר. אבל מדף בפני עצמו הוא לא גאדג'ט, ומה שהופך אותו לכזה הם 4 המסכים שמובנים לתוך הצלע החיצונית שלו. המסכים האלה אמנם אינם צבעוניים, וגם לא גדולים במיוחד, אבל מסוגלים בהחלט להעביר מידע.

והמידע אותו הם יעבירו, מתקבל ממחשב. כך, למשל, ניתן להציג עליהם תוכן שלקוח מקורא ה-RSS שלכם, או הודעות שמתקבלות במחשב. תוכנת השליטה של המדף יכולה לקבל ווידג'טים שונים, ואם מדובר בממשק פיתוח פתוח לכל המעוניין, אפשר לצפות לניצול מרבי של המסכים. רק מה, את המחיר אנחנו עדיין לא יודעים, כיוון שהמוצר לא נכנס לייצור סדרתי.

שווה ספר?

ומה אתם חושבים, קוראים יקרים? האם הייתם מכניסים גאדג'ט כזה אליכם הביתה ובכך מרחיבים את מספר המקומות אליהם המחשב שלכם מסוגל להגיע, או שמא עדיף לתת למדף להישאר מדף, ומיקומו של המחשב הוא בחלל הסגור שנקרא חדר העבודה?

  • עוד באותו נושא:
  • wasnake

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully