וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 פריטים חושניים

לרה רוטר

14.2.2008 / 9:40

הפריטים הסקסיים ומעוררי התשוקה שכדאי לאמץ לחג האהבה ולחיים בכלל. ואין כאן שום דבר ורוד

לשחרר את התשוקה

המעצב הצרפתי CLEMENT ELOY מגלה הבנה עמוקה ליצר המיני החזק של חיות הבית ועיצב למענן בובת מין. הבובה עשויה פלסטיק מצופה בשכבה של גומי ג'ל רך ונעים למגע, החלקים הכתומים שבה עשויים גומי המונע את תזוזתה בשעת מעשה והיא מאובזרת בחור ורוד, אותו מומלץ לנקות מדי פעם. הבובה מעוצבת בצורה הנוחה לאחיזה ע"י הכלב. להשיג בשני גדלים, לכלבים גדולים ולקטני קומה.

תעסוקה אוראלית

המצאה נוספת של CLEMENT ELOY יכולה לספק כל יושב משרד שזקוק לגירויים אוראליים תמידיים. ELOY עיצב עט BIC שהפקק שלו עשוי סוכריה, המגיעה בחמישה טעמים שונים. פעולות הליקוק, המציצה ונשיכת הפקקים של עטי ביק, הפכו לא מכבר לפעולה יומיומית שנעשית על ידי מיליוני אנשים ברחבי העולם וזה הרעיון שהוביל אותו להפוך את הפקק לסוכריה. אם כבר למצוץ, אז שיהיה טעים.

פיקאפ בסטייל

ליוצאים לציד, חברת ALESSI האיטלקי, המתמחה בעיצוב אביזרים ממתכת החל משנות ה-20 של המאה הקודמת, מציעה קופסת מתכת מעוצבת לקונדום. הקופסה נוצצת ומגיעה בגימור מראה, כך גם תוכלו לבדוק שלא תקוע לכם משהו ירוק בשיניים, יש בה מקום לקונדום אחד ומחירה 49.50 דולר

סקס לפי הקצב

PAUL GRANJON, מעצב וממציא מכונות בעבודת יד, מתעניין באופן כללי באבולוציה המשותפת של בני האדם והמכונות. הוא יצר מכונת קצב בצורת לב, שמדמה את צליל פעימות הלב. לטענתו קצב פעימות הלב הוא צליל רקע שמתאים במיוחד לאהבה רומנטית, במיוחד כשעם כל פעימה, הלב מהבהב באור אדום.

למאהבים סולידיים

חברת התכשיטים היוקרתית tateossian, מסייעת לגברים ביישנים ואלגנטים לצלוח את החיפוש אחר אהבת חייהם, בשיטה אופנתית ובפרופיל נמוך. החפתים הכסופים עשויים רודיום ורשומים עליהם מסרים המעידים על המצב הנפשי והמשפחתי של הגבר העונד אותם, בכל הנוגע להצטוותות מינית וזוגית. בין המסרים: "גרוש", "נשוי", “פנוי", “נואש" ו"סקרן" מחיר: 155 דולר

(מאת לרה רוטר)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully