וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביפ ביפ

לרה רוטר

15.11.2007 / 15:25

זרעוני הפשתן של כריות החימום במיקרו לקחו ייעוץ סטיילינג ועכשיו הם ממלאים את הבטן של טוויטי וילדים שמפוצצים בלונים

כשצביקה רבין היה ילד, הוא נהג לבקר הרבה בבית סבתו, שהיתה עומדת מול מחבת גדול וקולה זרעי חיטה וכוסמת, על מנת להניחם עטופים במגבת גדולה, על הגב הדואב של סבא לכשיחזור מהעבודה. "אני זוכר את זה כאילו זה קרה אתמול", מספר רבין בגעגוע, "הבית של סבתא היה מתמלא ריח, שלי הוא עושה געגועים, אבל אם להיות אובייקטיבים אפשר להודות שהוא לא כל כך נעים".

כבר בגילו הצעיר, הבין רבין שמדובר כאן בסטארטאפ ובימים שאחרי שחרורו מהצבא, החליט לשווק את תרופת הסבתא שלו. הוא החל להסתובב בדרום ת"א כדי לאסוף שאריות בדים, אותם תפרה אימו לכריות קטנות, אשר אותן מילא בזרעי פשתן. הכריות, שניתנות לחימום במיקרוגל וקירור במקרר, הפכו להצלחה היסטרית, אל רבין הצטרף יוסי אלמלן, והאמהות של השניים היו יושבות ותופרות. ב-2002 נוסדה חברת "חממית" הקטנה, שעוברת בימים אלו שינוי תדמיתי, בדרכה להיקרא חברת 'וודנרפיל' WonderFeel.

קולקציית חורף 2007 כוללת חידושים מרגשים כמו כריות חימום בצורת דמויות האנימציה של Warner Bros, כמו בוב ספוג וטוויטי, שעושות חשק להניח עליהן את הראש או סתם לחבק, וגם 'כרית הספר', המיועדת לפעוטות, שמגיעה בצורת ספר, ובתוכה מסתתר סיפור הילדים האהוב 'מעשה בחמישה בלונים'. כשמתחילים להתחמם ומסיימים לקרוא, אפשר פשוט להכניס את הכרית למיטה ולישון על הסיפור האהוב שימשיך אל תוך החלום. מחירה 169 ש' ברשת 'שילב' ומדצמבר גם ב-'טוייס אר אס', 'הפנינג' ו'סטימצקי'.

לבני הנוער, פיתחו ב-WONDERFEEL את כרית סתרים ננעלת, שכוללת בתוכה דפים כביסים, עליהם אפשר לכתוב סודות כמוסים. הכרית מכילה גם דפי פלסטיק לתמונות סודיות במיוחד וגם יומן פרטי. בגב הכרית ניתן להכניס את כרית החימום בעלת זרעי הפשתן והאלוורה כדי להתפנק. מחירה 129 ש', ברשת 'טוייס אר אס' ו'הפנינג'.

באשר למבוגרים, הכריות הדקורטיביות המוצעות על ידי WONDERFEEL לוקות בחסר מבחינה עיצובית. מוצרי הילדים כה חביבים ומעוצבים להפליא, שלידם מחווירות הכריות המיועדות לבוגרים, באופן די מוחלט. העיצוב נשאר זקן בדרך כלל ולוקה בקיטץ' לפעמים, לא משהו מיוחד שיגרום לנו לרצות להחליף את הכרית הישנה שכבר יש לנו בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully