וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשיא הרגש

לרה רוטר

17.9.2007 / 13:13

החנות החדשה EMOTIONS ברמת השרון, מציעה לכם לקנות מתנה בהתאם למה שאתם מרגישים כלפי האדם העומד לקבל אותה

לפני כשנה וחצי, פתחו איריס ריכפלד-עפרוני ומיכל לבני את חנותן EMOTIONS, חנות מתנות בעלת קונספט קצת שונה. מיכל, רקדנית הבלט הישראלי בעברה ואיריס, אשר עזבה קריירה מבטיחה כתובעת במשטרת ישראל, שאפו לפתוח חנות מתנות שתהיה קצת אחרת. יחד הן הבינו שמה שבאמת עומד מאחורי המחווה של הענקת מתנה, הוא הרגש. "הרגש שאנו רוצים להביע כשנותנים למישהו מתנה, חשוב לא פחות ממקוריותן של המתנות", מנסחות השתיים, "ב-EMOTIONS ניסינו לשלב בין הבעת רגשות שתישאר מוטבעת על המתנה עצמה, לבין איכות המוצרים ומקוריות עיצובם".

כל אחד מהפריטים ב'אמושיין' נושא עליו הטבעה של סמל, סימן או אבן, המבטאים רגש כלשהו. מקור הסמלים הוא בתרבויות שונות, כמו למשל התרבות הספרדית העתיקה, בודהיזם, הרונים העתיקים וגם מהיהדות. "תשעה חודשים של חיפוש, של הריון, עברנו עד שפתחנו לבסוף את החנות", הן מספרות, "עשינו מחקר מקיף על סמלים למיניהם, עד שהגענו לצורות הגראפיות שהכי מצאו חן בעינינו, מבחינת צורתן ומבחינת מה שהן מביעות. לאחר שמצאנו את הסמלים, נסענו ברחבי הארץ למצוא את אמנים שיעצבו לנו כלים שבהם ישולבו הסמלים. בסוף הסיבוב מצאנו את מיכל פולק, שהיא כיום אמנית הבית שלנו, האחראית על קולקציות כלי הבית, שמתחלפות כל 3-4 חודשים או כל פעם שמתחלפת עונה, חוגגים חג וכיו'". מלבד העיצובים של מיכל, אפשר למצא בחנות אוסף של כלי בית ופריטים דקורטיביים של אמנים שונים, שגם ביצירותיהם משולבת גם כן סמליות כלשהי. אך לעומת הפריטים שמעצבת מיכל, אלו לא מעוצבים באופן מיוחד עבור EMOTIONS. "הקולקציות שיוצאות תחת ידיה של פולק, הן ייחודיות לנו, נעשות בעבודת יד ומבטיחות שכל פריט בהן הוא בגדר ONE OF A KIND".

החנות היא חנות קונספט ואפשר להגיד שיש בה מוצרים המתאימים לכל כיס. בתהליך הליווי שמקבל הלקוח בעת קניית המתנה, הוא נשאל למי מיועדת המתנה, מה הרגש שלו כלפי מקבל המתנה ומה גובה הסכום שהוא רוצה להשקיע. לאור תשובותיו, ניתנות ללקוח אופציות שונות, שמתוכן ייבחר את הרצויה לו. המתנות נארזות בקפידה כאשר גם לנייר העטיפה מוצמד לוח חימר שעליו מופיע הסמל הנבחר. "אנחנו חושבות שההתחלה היא חשובה לא פחות. אם אתה מקבל מתנה שלא ארוזה יפה, לא משנה מה יהיה בפנים, ההתחלה לא היתה טובה. לכן חשוב לנו לארוז כל דבר, גם את הקטן ביותר, כראוי".

מלבד כלי הבית, מציעות השתיים גם מוצרי ספא שנעשים במיוחד עבורן, תכשיטי כסף או כסף בציפוי זהב, המשלבים את סמלי הרגשות, בעיצובה של לבני, מחרוזות פנינים שעליהן אחראית אמא של איריס, סימה רייכפלד, מוצרי טקסטיל אשר חלקם מיובאים וחלקם מעוצבים על ידי מיכל ואיריס. מבין מוצרי הטקסטיל בעיצובן של השתיים, בולט במיוחד סינר בישול אלגנטי, עשוי מבדים איכותיים ועליו מודפסים סמלי הרגשות.

הסמלים הייחודים שמבטאים אהבה, הרמוניה, משפחתיות, תשוקה וכיו', לאחר שנאספו על-ידי השתיים, עברו תחת ידיה של הגרפיקאית דורית טלפז-ליבוביץ שערכה להם שיפוצים קוסמטיים קלים והתאימה אותם לקונספט שעבורו הם נקטפו ממקום הולדתם. טלפז-ליבוביץ מוכתרת באומשיין כגרפיקאית הבית וכל הקשור לגראפיקה ולצילום נעשה על-ידה.
כל כלי הבית של אמושיין מתאימים לשימוש בתנור בישול, במדיח כלים ובמיקרוגל.

מחירים:
סינר רגשות: 120 ש'
סירי בישול: 598-380 ש'
ערכות צלחות הגשה: 150-375 ש'ש
קערית חרס להגשה:48-430 ש'
מוצרי טקסטיל: 52-420 ש'
מוצרי ספא: 48-92 ש'

EMOTIONS, רח' אוסישקין 33, רמת השרון. טל' 03-5404713

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully