וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חונק הסגריות

שלי איבגי-תבק

17.3.2007 / 10:00

שני נהגי מוניות החליטו לשכלל את חונקי הסיגריות של פעם ולהמציא את הדור השלישי של המאפרות, כדי שלא יסריח לכם כל הבית

"כבובי" הוא הדור השלישי של חונק הסיגריה. זהו מוצר המאפשר כיבוי אלגנטי של סיגריה בכל שלב, ללא צורך למעוך אותה למוות בין פגרי הסיגריות והאפר שלהם במאפרה, והוא פונה בעיקר למעשנים, שקשה להם עם חוסר האסתטיקה שקשור בהרגל הבעייתי הזה.

הכיבוי ב"כבובי" (כבו-בי) מותיר את ידי המעשן נקיות מאפר וניקוטין, מונע את תופעת הסיגריה הלא נכבית במאפרה ובכך חוסך מהמעשנים הפסיביים את הסירחון שמותירה אחריה הגוססת.

הרעין פותח על ידי ארז סולימני, נהג מונית ומעשן וותיק שהגה את הרעיון לפני כארבע שנים, אז קיבל במתנה מחבר שחזר מחו"ל חונק סיגריה מהדור הישן. בשיתוף עם צדוק צלח, גיסו, גם הוא נהג מונית, נולד הרעיון, מתוך רצון ליצור חיים נקיים ממאפרות עשנות, "וגם על הדרך, לצאת מהגטו ולהתקדם לעסק עצמאי", מוסיף סולימני.

פיתוח הרעיון היה תהליך היה ארוך ולא פשוט, וכלל גיוס של כל החסכונות, פרוייקט חונכות של מת"י שתרם בהיבט העסקי, ועיצוב המוצר בשיתוף עם מהנדס מכונות, שהביא איתו את הידע הטכני. זה התחיל בקובייה שקיבלה שלל צורות וצבעים, המשיך בשידרוג לפלסטיק ABS המתאים לכיבוי נקי והפיכת חור הכיבוי לחלול (בניגוד לדור הישן), מה שמקל על הניקוי והתפעול. לבסוף גם נרשם פטנט על המראה הסופי.

"הגלגולים הקודמים של המוצר היו מכוערים ופחות פרקטיים. ייצרו אותו ממתכת פשוטה והיה צורך לנקות אותו שוב ושוב, משום שהוא לא היה חלול. אנחנו פיתחנו את הצורות הצבעוניות ואת המוצר הפרקטי ואנחנו עובדים כרגע על לשווק אותו בפיצוציות, בבתי קפה ובברים, כדי לממש את הפוטנציאל שלו להגיע לכל מאפרה". מספר סולימני.

לאחרונה הפסיקו שני היזמים היצירתיים את עבודתם במוניות והפנו את כל מירצם לפיתוח החברה שמאחורי הכבובי - "יוניק אביזרי נוחות בע"מ", במטרה לקדם את תהליך פיתוח והשיווק של המוצר ולנצל את חלון ההזדמנויות לפיתוח עוד מוצרים שמקלים על החיים.

הכבובי" אידאלי לבעלות ציפורניים ארוכות ומושקעות ומאפשר שימוש חוזר - פשוט מכבים, משאירים את הכבובי בפילטר ומשתמשים שוב במקום בו הפסקנו. בסיום הסיגריה הבאה מתחלף הפילטר הישן בחדש וכן הלאה.

מחיר: 4 ש"ח ליחידה
למעשנים סטייליסטים במיוחד: כבובי מצופה בניקל ובזהב ב-10-15 ¤ ליחידה

מוצר טרי-טרי בפיצוציות המובחרות ובחנויות הטבק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully