וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגרש רמז בת"א נמכר בסכום שיא של 41.3 מיליון ד'

אבי בר-אלי

11.2.2007 / 13:54

במכרז קופת חולים כללית למכירת המגרש זכתה קבוצת משקיעים בראשות יונתן לייטרסדורף ונתן חץ

קבוצת משקיעים פרטיים בראשות אורי חייצ'יק ויונתן לייטרסדורף זכתה במכרז שירותי בריאות כללית לרכישת מתחם רמז בצפון תל אביב תמורת 41.36 מיליון דולר. על קבוצת המשקיעים נמנים גם נתן חץ, יואב חרל"פ, נועם לניר וקובי רוגובין. מחיר הרכישה משקף סכום שיא של 345 אלף דולר ליחידה (כ-4,300 דולר למ"ר).

המדובר בחניון הנהלת הקופה בצומת הרחובות רמז וארלוזרוב בצפון תל-אביב, ובמקום קיימת תוכנית מאושרת לבניית מגדל מגורים בן 31 קומות ובו כ-120 יחידות-דיור, וכן 7 מרתפי חנייה וכיכר ציבורית בשטח של כדונם. המכרז כלל מספר התניות בעייתיות בשל הצורך בהבטחת המשך פעילותו של מבנה קופת החולים, הקמת יחידת מעבר תת קרקעית שתחבר בין המבנה של קופת חולים למגדל, והקצאת 150 מקומות חנייה לשימוש עובדי קופת חולים (במפלס העליון).

בשבוע שעבר פורסם ב-TheMarker כי בשלב הראשון של המכרז הגיעו ההצעות לטווח של 35-30 מיליון דולר, כשעל מגישי ההצעות הגבוהות נמנות החברות: תדהר-רוגובין, פאנגאיה-אלקטרה בע"מ וגינדי החזקות - וכן קבוצות משקיעים בראשות יונתן לייטרסדורף והיהלומן אברהם נמדר. על אף המחירים הגבוהים, החליטו בשירותי בריאות כללית לערוך סבב הצעות נוסף.

עם פרסום תוצאות המכרז אמר מנכ"ל הכללית, זאב וורמברנד: "אנו שמחים כי באמצעות ניהול נכון של נכסים והשבחתם הצלחנו למקסם את התמורה. אילו היינו מוכרים את הנכס ללא השבחה מוקדמת, התמורה היתה מתחת ל-15 מיליון דולר. אין ספק כי המדובר באחד המיקומים הטובים בתל אביב והתמורה שנתקבלה ביחס אליו הינה בהתאם". וורמברנד הוסיף, כי הכסף שיתקבל ישמש לבניית מרכז רפואי ברמת אביב ג', ולשדרוג מרפאות קיימות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully