וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

והוא שעמד

שלי איבגי תבק

13.11.2006 / 11:02

עבודת בילוש קצרה ודיבל אחד קטן ומיוחד יעזרו לכם להעמיס גם את הילד על קיר הגבס הרעוע

אם גם אתם גרים באחת מאותן דירות שחולקו להן על ידי קירות גבס, ואין לכם אף הנדימן בסביבה, קרוב לוודאי שגם אתם חיים בין קירות עירומים ומיותמים, מהסיבה הפשוטה: פשוט אין לכם מושג איך תולים משהו על היצור הנוטה להתפורר הזה, ועם כל הרפתקה של תליית מדף, נראה לכם שאתם עלולים לפגוש את השכן שמעבר לקיר.

הדיבל שיוציא אתכם מהשיממון ויעזור לכם להכניס קצת חיוניות לחלל בו אתם חיים, נקרא, כמה מפתיע - "דיבל גבס" והוא ייעודי לקירות גבס. זהו דיבל העשוי פלסטיק או מתכת, נפוץ בחנויות לחומרי בניין ועלותו שקלים בודדים. הדיבל בנוי בצורה מיוחדת, כך שהוא נפתח בתוך הקיר ו"מתייבש" בצורה איתנה. לדיבל מבריגים בורג סטנדרטי לחלוטין ועליו ניתן לתלות כמעט כל דבר, בתנאי שמשקלו אינו עולה על חמישה קילו.

ובמילים אחרות: אל תרוצו לתלות את הפלזמה שלכם על דיבלי גבס, אם אתם גם רוצים שהיא תישאר שם. דברים מאסיביים באמת כדאי לתלות על הקונסטרוקציה המתכתית שעליה נבנה את קיר. כדי לאתר את הקונסטרוקציה, מומלץ לצאת לבצע מחקר קצר: חפשו אותה על ידי נקישה או בעזרת מגנט, סמנו את מיקומה והתפללו לכך שהבנאים השכילו למקם אותה בגובה סביר, שישרת את הצרכים שלכם. אחרי עבודת הבלשות הזו, יש לעגן את החפץ הכבד לאותה קונסטרוקציה נסתרת. חשוב!! אם אין הכנה מוקדמת של קונסטרוקציה מובנית - אסור לתלות על קיר הגבס מוצרים הכבדים מ-5 ק"ג.

אם החלטתם לתלות על הגבס פרטים קלים במיוחד, תמיד תוכלו להיעזר בשיטה הבסיסית ביותר, הלא מתוחכמת, אך היעילה והזולה - תליה בעזרת דבק דו-צדדי, אותו ניתן להניח על הפריט הרצוי לאחר קילוף קל ולהדביקו על הקיר. ישנם סוגים שונים וחזקים של דבק דו-צדדי, שיעמדו בעומס משתנה בהתאם לצורך. גם אם ייתלש הדבק מהקיר, לא ייגרם לו נזק רב, אבל בהחלט לא מומלץ להעמיס משקל.

סייעו בהכנת הכתבה: דודי וולף מרשת "אייס" ורן ספוז'ניק מ- CPSL אדריכלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully