וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכינים את הבית לפסח? כך תרעננו את חדר השינה בעשרה צעדים פשוטים

צאו מנקודת הנחה שחדר שינה נעים ואסתטי הוא לא חלום. מספיק שתעברו על הרשימה הבאה ותצטיידו בכמה פריטים כדי לסיים יום אחד במנוחה ולהתחיל אחר במרץ. כך תעשו זאת רגע לפני החג

בחורה מתעוררת בבוקר. ShutterStock
להתעורר כל בוקר בחדר נעים זו יופי של דרך להתחיל את היום/ShutterStock

זה נכון. כשאנחנו ישנים לא מעניין אותנו איך החדר יראה ומה יהיה סגנון עיצובו. אבל שנייה לפני שעוצמים את העיניים ושנייה וחצי לאחר שפותחים אותן, רצוי שנראה נוף נעים ומרגיע. כזה שיוכל לשלוח אותנו לחלומות שלווים ומקץ כמה שעות גם להזניק אותנו ליום פורה. יש אנשים שלא נכנסים לחדר השינה שלהם במהלך היום, לפעמים הסיבה העיקרית טמונה בעיצובו. אין בו יותר מדיי עניין, אין מקום לשבת מלבד המיטה ובכלל, התחושה הכללית דאונית. כדי להרים את הלוק ולהפוך את החדר הזה לאחד הפייבוריטים בבית לא צריכים לשפוך מזומנים. מספיק כמה פריטים שיהפכו את חדר השינה שלכם לחלום.

חדר שינה. ShutterStock
לשוחח עם הפרטנר בצורה נוחה יותר/ShutterStock

מקום לשבת מלבד המיטה

אחד הדברים החשובים בחדר שינה הוא מקום נוסף לשבת עליו שאיננו המיטה. האחרונה נועדה לשינה וכדאי לנעול את הנעליים, לקרא ספר או אפילו לבדוק את המיילים בנייד חשוב שתהיה בסביבה כורסה, כיסא, הדום או שזלונג אם ממש בא לכם להתפנק או לחילופין יש לכם מספיק מ"ר. בצורה הזו, אפשר גם לשוחח עם הפרטנר שלכם בצורה יותר נוחה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
כריות על מיטה. ShutterStock
מינונים של כריות/ShutterStock

ערימת כריות

מלבד זוג הכריות שמשרת אתכם בשינה, רצוי להוסיף כמה כריות נוספות בגדלים שונים שיעניקו למיטה לוק מזמין. יחד עם זאת, כדי להימנע ממקרה שבו אתם חופרים בים הכריות כדי למצוא איפה לשים את הראש, רצוי ללכת על מספר סביר של כריות התואם לגודל המיטה. מינונים קוראים לזה. על פי רוב מדובר בתוספת של 3-4 כריות. הגדלים צריכים להיות שונים והמגע איתן מוכרח להיות נעים.

שידת לילה למיטה. ShutterStock
משהו להניח עליו את הספר והמשקפיים/ShutterStock

שידת לילה

בין אם אתם קוראים שורה מהספר לפני השינה, חולקים סודות בסיקרט, מחדשים סטטוס בפייסבוק או מתעדים את הרגליים שלכם באינסטגרם, שולחן קטן ליד המיטה הוא מאסט. אחרת, אם תרצו או לא, הרצפה הופכת למבולגנת והרי, אין לזה צורה. שידה להניח עליה את ערכת הלילה שלכם - ספר, פלאפון, בקבוק מים או משקפי ראייה שתצטרכו רגע לפני השינה לא רק תעשה לכם סדר מסביב היא גם תתרום למראה מוקפד יותר. אגב, לא מוכרחים ללכת על רהיט שמוגדר כשידת לילה, גם שרפרף עץ קטן או מדף מרחף יכולים לבצע את המשימה.

חדר שינה. ShutterStock
טלוויזיה בחדר השינה כבר מזמן לא באופנה/ShutterStock

כל הטק אאוט

בעידן שבו כולנו צמודים לפלאפון בצורה כמעט אובססיבית, הטלוויזיה והמחשב מוכרחים לצאת מחדר השינה. כך, לא רק שיהיה לכם מקום לחפצים אחרים ונעימים יותר, גם תוכלו להתנתק מכל ההסחות החיצוניות רגע לפני שאתם צוללים.

מזרן. צילום מסך, GettyImages
לא פחות חשוב מהאסתטיקה/GettyImages, צילום מסך

מזרן נוח

חדר השינה שלכם יכול להיות מעוצב ומתוקתק בצורה מושלמת, אך אם המזרן מוריד לכם את המצב רוח שום כרית נוי, וילון או שטיח לא יעזרו. זה נכון שמיליוני הודים ישנים על הרצפה ועדיין לא דווח על בעיות גב חמורות באזורם, אבל אצלנו המצב שונה. מזרן נוח גורם לנו להירדם טוב יותר. בין אם זה בראש שלנו או לא, מדובר בעובדה. ובכלל, כשנכנסים לחדר השינה המיטה נחשבת לשחקן הראשי והמזרן בראשה. מזרן איכותי אמור לשרת אתכם בין 10 ל-15 שנים.

חדר שינה. ShutterStock
את התמונות של אמא והילדים תתלו במקום אחר/ShutterStock

תמונות ולא של בני משפחה

את התמונות של החברים והמשפחה אתם יכולים לפזר בכל חדר שתרצו ברחבי הבית. אבל בחדר השינה שלכם רצוי שתמנעו מזה. למה? כי מדובר בתמונות שמעוררות רגשות. כאלה שמציפות רגעים שלפעמים גם טעונים. בחדר הזה רצוי לתלות יצירות אמנות ניטרליות, צילומים שלווים כאלה שמשדרים תדרים נעימים ללא קשר לחוויות אישיות.

חדר שינה אדום. ShutterStock
מכנה משותף בין כל מרכיבי החדר כדי להימנע ממפגן קרקסי/ShutterStock

שפה משותפת

גם בחדר השינה כמו בכל חדר בבית חשוב ליצור שפה משותפת בין מוצרי הטקסטיל ושאר החפצים. ילדים עושים את זה בקלות יותר ובאופן מפתיע מבוגרים נרתעים לסגנן ולהשקיע מחשבה נושאית בחדר השינה. לא מדובר בגיבורי על או רוק סטארים, הרעיון הוא לקשור את המרכיבים בחדר באמצעות צבע, טקסטורה או צורה כדי שיבואו טוב בעין ולא יעייפו אותה עם מפגן קרקסי.

אישה דורכת על שטיח כתום. ShutterStock
הרבה יותר נעים לדרוך על מצע רl/ShutterStock

שטיח נעים לכפות רגליים יחפות

אחד הדברים המתסכלים שקורים בבוקר הוא לצאת מהמיטה ולצעוד את הצעד הראשון של היום על רצפה קרה. בחורף זה מטריד יותר, אך גם בקיץ זה לא עובר חלק אם אין לכם רצפת פרקט. שטיח שערות נעים הוא הפתרון לעניין ומלבד זה הוא גם מוסיף אינטימיות וחמימות חיונית לחדר. השטיח לא מוכרח להשתלט על כל החלל. מספיק שני שטיחונים מכל צד של המיטה כך גם לא יכבידו על הלוק הכללי ולא יגרמו לו להראות עמוס.

גיטרה. ShutterStock
רק מה שאתם אוהבים/ShutterStock

חפצים שעושים לכם טוב

בחדר הזה כל מה שאתם רואים חייב לרכך אתכם מכל החוויות שעברתם בחוץ במהלך היום. לכן, לא משנה מה עושה לכם טוב, אם זה צדפים ים שאספתם עם הילדים בחופשה, כל מיני אקססוריז קטנים או הגיטרה שלכם, אלו חייבים לקבל ספוט בחדר הזה. מצאו להם מדף, כורסה או מקום בולט שתוכלו לראות אותם בלי להתאמץ יותר מדי.

מיטת אפריון. ShutterStock
לדמיין שאתם נסיכים כל לילה מחדש/ShutterStock

דרמה!

דרמה היא אחד האלמנטים שצריך לקחת בחשבון בחדר השינה, כי בכל זאת, לא רק ישנים שם. אז אם יש לכם מקום בחדר ואתם מרשים לעצמכם להתפרע מיטת אפיריון היא דוגמה אחת ומוצלחת ליצרת דרמה. ואם אתם רוצים ללכת על משהו פחות פומפוזי גם מנורת רצפה פיסולית תוכל לבצע את המשימה. היא גם תעניק תמסורת אור נעימה אז הרווחתם שניים במכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully