וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תגובת שנקר למלחמה בדרום: תערוכת הבוגרים

23.7.2014 / 7:57

תערוכת הבוגרים לעיצוב תעשייתי בשנקר מציגה את הלך הרוח הנוכחי בארץ. ממסכת אב"כ ידידותית ועד מערכת סטריאו בסגנון אדריכלות אסלאמית

צילום: עידו שחם; עריכת וידאו: מאיה בן ניסן

המצב הבטחוני המטלטל גרם לביטולם של לא מעט ארועים אבל תערוכת הבוגרים לעיצוב תעשייתי בשנקר מתקיימת כרגיל.

לפני כשנה כשהתבקשו הסטודנטים להתחיל לעבוד על פרוייקט הגמר שלהם, הם לא שיערו עד כמה בחירותיהם דאז, יהפכו לרלוונטיות היום.

אלו מאתנו שישבו בחדר האטום יודעים עד כמה היו חסרים לנו הפרצופים המוכרים והאהובים שכוסו על ידי מסכות הפלסטיק המלחיצות. לצערנו, גם היום זהו מוצר חובה בכל בית בישראל. הבוגרים מציגים השנה מסכת אב"כ לאזרחים בעיצוב מודרני ובעיקר שקוף, שנוכל לתקשר אחד עם השני יותר טוב בשעת חירום. מרגיע. ממש בלי שום קשר למסכות אב?כ בפרט או למצב בכלל, בתחנה הבאה קופצים אל עולמות העיצוב האסלאמי. מערכת סראונד בהשראה איסלאמית עתידה להקפיץ את המחיר ולו רק בגלל שהיא מעוצבת ומשויפת להפליא.

איך מחשבה מקורית יכולה לשפר את הקפה השחור הטוב הישן והמוכר ולהפוך את עשייתו לחוויה מרתקת, חדשנית וגם טעימה? בתערוכה תפגשו את הקומקום המעוצב שישדרג את הקפה הראשון של הבוקר. וכמו כמעט תמיד לקראת הסוף - מזג האויר. המחשבה הפרקטית היא שמעמידה לרשותנו את הפנינה של החוף, כסא מדליק לים, קל לנשיאה, לניקוי, לקיפול, ונוח כמעט כמו בבית.

התערוכה פתוחה לקהל עד ה- 31 ביולי
שנקר, אנה פרנק 12, רמת גן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully