וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מושיק גלאמין עושה את אסי עזר

3.7.2014 / 18:27

מושיק גלאמין מככב בקמפיין לחברת "אלוני" ומגלם את תפקידו של אסי עזר בקמפיין ל"דיזיין סנטר". על סט הצילומים הוא מספר איך הפך לאושיית עיצוב הבית ומה חיפש בבתים של זרים

צלם: דייב שחר; עורך וידאו: רן צימט

מושיק גלאמין התגלגל ממש במקרה להיות סוג של אושיה בתחום עיצוב הבית. הוא מודה לא למד מעולם את התחום והכל התחיל בהיותו ילד שאהב להיכנס לבתים של זרים. גלאמין מחדש לאנשים את הבית בתכנית שרצה מזה מספר עונות בערוץ 2, ובימים אלו מוביל קמפיין לחברת "אלוני" המתמחה במוצרי גמר בניה, הרעיון של הקמפיין שיעלה בקרוב לאוויר מבוסס על עזרה בהחלטות החשובות בבחירת כיורים, אמבטיות ואריחים לבית - במילים אחרות: גרסה דומה לקמפיין של אסי עזר למרכז העיצוב "דיזיין סנטר". גלאמין מצידו אומר שהדיזיין סנטר צריכים להרגיש פספוס שלא לקחו אותו בזמנו להיות הפרזנטור שלהם. כך או אחרת הוא מסתפק במה שניתן לו מלמעלה.

אילן פיבקו שורף את רהיטים
חנה לסלאו שואבת כל מה שיש בדרך

הטיפ הגדול שגלאמין מעניק לנו בראיון על סט הצילומים הוא להשקיע גם בדירה שכורה ודווקא במקומות שבהם אנחנו שוהים באינטימיות.

"אני מעריך מעצבים ואדריכלים ומקנא ביכולות שלהם. אני בסך הכל מלביש. בוחר מתוך העבודה הקשה שלהם כמו סטייליסט וגורף את המחמאות של כולם בסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully