וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתהיה לראש: לאה שנירר מתכוננת לחגים

14.9.2014 / 8:40

בימים אלה לאה שנירר יוצאת לשופינג מטורף של מפות, מפיות וכלי כסף חדשים. נחשו מה היא מסניפה כשהיא מתכוננת לחגים

אנחנו רגילים לחשוב שיש להם חיי זוהר נטולי ניקיונות, אבל גם המפורסמים בביצה הישראלית דואגים לתחזק את הבית ולהבריק אותו כדי לסביבת מגורים נעימה יותר. אז נכון שחלקם מעסיקים עוזרות בית, אבל רבים מהידוענים עושים ספונג'ה, מטאטאים את הסלון, שואבים אבק ועושים פנלים- ממש כמו כולנו. איך הם מתמודדים עם כתמים? מה הטיפ שלהם לבית נקי? מהי אובססיית הניקיון שלהם וכמה פעמים בשבוע הם שוטפים את הרצפה? הסלבס חושפים את הכביסה המלוכלכת והפעם, הדיווה, לאה שנירר.

את נערכת באופן מיוחד לחג מבחינת ניקיון הבית?
אני לא מנקה באופן מיוחד לפני ראש השנה, כי אצלי הבית נקי כל הזמן. מה שכן, אני מסדרת וקונה דברים חדשים, בעיקר כלי כסף חדשים, כלי בית, מפות, מפיות, כוסות שיעשו ספתח טוב לשנה החדשה.

מה הכי חשוב לדעתך לנקות בתחילת השנה?
בדרך כלל אני מסדרת את הארונות. בגלל שיש מעבר של עונות, מקיץ לסתיו אני מאווררת את הבגדים ומארגנת הכל במקום. אני לעולם לא נפטרת מבגדים או מכל פריט אחר בבית שלי, כי כל דבר שיש בו אני אוהבת.

ממתי את מתחילה להתכונן לראש השנה: בישולים, מתנות, ניקיונות?
מבחינת ניקיונות, מנקה כל יום ולא מחכה לראש השנה, אבל כבר מתחילת הלימודים אני מתכננת מה לבשל בהתאם למי שמגיע אליי לארוחת החג.

חווית ניקיון שתזכרי לעד
יש לי חוויה שחוזרת על עצמה פעמים רבות- אני בוחרת את תרחיץ הרצפה שלי לפי הריח, אז תמיד קורה שאני מסניפה הרבה תרחיצים עד שאני בוחרת את הריח המתאים לי ביותר.

יש לך חווית ניקיון מהילדות
במשפחה שלי היינו שומרים שבת, ותמיד לפני שהשבת נכנסה הייתי עוזרת להורים לקרצף את הבית. כשהייתי ילדה ניקיתי כי ההורים בקשו אבל ככל שהתבגרתי הרצון לנקות בא ממני. בסוף, מגלים שאנחנו הופכים להיות בדיוק כמו האמא שלנו.

תני טיפ של ניקיון לתחילת שנה
תכננו את הניקיונות מראש כדי לא להילחץ בדקה ה-90. כל יום לנקות קצת, בכל פעם חדר אחד וככה לא הכל נופל בבת אחת על ערב החד ואפשר לנקות בצורה רגועה.

תנו טיפ ניקיון שווה ותוכלו לזכות במארז מפנק לחג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully