וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבק (של) כוכבים: סיגל שחמון משגעת את הילדים בבית

20.7.2014 / 16:18

היא מנג'סת לילדים לחלוץ נעליים בכניסה לבית ודורשת מהם לקרצף כל רגע את הידיים. עם המצב והאזעקות סיגל שחמון נכנסת לכוננות גבוהה של ניקיונות

אנחנו רגילים לחשוב שיש להם חיי זוהר נטולי ניקיונות, אבל גם המפורסמים בביצה הישראלית דואגים לתחזק את הבית ולהבריק אותו כדי לסביבת מגורים נעימה יותר. אז נכון שחלקם מעסיקים עוזרות בית, אבל רבים מהידוענים עושים ספונג'ה, מטאטאים את הסלון, שואבים אבק ועושים פנלים- ממש כמו כולנו. איך הם מתמודדים עם כתמים? מה הטיפ שלהם לבית נקי? מהי אובססיית הניקיון שלהם וכמה פעמים בשבוע הם שוטפים את הרצפה? הסלבס חושפים את הכביסה המלוכלכת והפעם, סיגל שחמון.

איך נראה הבית שלך?
יש לי סגנון עיצוב מאוד אקלקטי. יש לי אוסף של פריטים שונים מכל הבתים שגרתי בהם. למרות שרוב הריהוט בבית הוא בסגנון כפרי וחם, אני פתוחה לכל הסגנונות, אוהבת לערבב חדש עם ישן, ואין אצלי חוקים. אני באה לידי ביטוי בכל מילימטר בבית. למשל ציורים שאני והילדים ציירנו תלויים על חבלי כביסה בבית כך שאפשר להרגיש מיד שהבית שלי הוא ראי של מי שאני.

מה הפטיש שלך בניקיון הבית?
יש לי אובססיה גדולה לסדר וניקיון וזה נובע מכך שגדלתי בבית שניקיון היה חשוב במיוחד. הבטחתי לעצמי שכשאגדל לא אהיה חולת ניקיון אבל לא ממש הגשמתי את ההבטחה הזאת. ארון הבגדים שלי מסודר טיפ טופ- הוא מאורגן לפי צבעים והג'ינסים והטישרטים נמצאים על המדף בנפרד. אני גם דואגת שהילדים שלי, שהם גם מסודרים כמוני, יחלצו נעליים לפני שהם נכנסים לבית ומוודאת איתם שהם מקרצפים את הידיים. אני אולי נשמעת משוגעת אבל ניקיון עושה לי שקט נפשי.

מה הטיפ שלך לניקיון הבית?
הטיפ שלי הוא לא להיות כמוני. אני יותר מדי חולת ניקיון והייתי רוצה להיות יותר משוחררת. חשוב להקפיד על ניקיון הבית אבל לא בצורה מוגזמת.

חווית ניקיון שתזכרי לעד
החלונות בבית שלי כל כך נקיים שהרבה פעמים האורחים נתקלים בהם בטעות. תודה לאל שעד עכשיו ההתנגשויות האלה נגמרו במכה קטנה ולא בנזק רציני.

רוסלנה רודינה עושה פנלים
לא תאמינו עם מה מרגול חופפת את הראש
למה אופירה אסייג צבעה שפתיה בכחול?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully