וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי מלחמה מיותרת: להפטר מהג'וקים שהקיץ מביא איתו

סאני סופט

11.7.2014 / 12:59

חום, לחות, קולות של יירוט ואזעקות לא מבהילים את התיקנים שלובשים חומים ומסתערים על הבתים. איך חולי הניקיון מתמודדים עם היצורים המעופפים?

עד לפני כמה שנים, כשהיינו מסתובבים עם יומן מחברת, והייתי רואה את חודש יולי קרב הייתי עוברת למצב היכון ומכינה את עצמי מראש כבר תקופה. אבל היום, עם היומן ששוכן לו אי שם בסמארטפון, חודש יולי מגיע די בהפתעה. הוא מתריע בעזרת איזו התראה קולית אבל מעבר לזה, הנה הוא – פשוט מגיע. לצערנו, יולי הוא רק הפתיח לחודש אוגוסט שמצליח לפנק ב-200% יותר ממה שעושה אחיו. יש ששונאים אותו בגלל תקופת החופש הגדול שבו שורצים המתבגרים ומלכלכים את הבית אפילו יותר, יש את אלה שהלחות עושה להם בחילה ויש אנשים כמוני שפשוט לא עומדים בכמות החברים החדשים שנכנסים לבית.

ואלה לא סתם חברים חדשים, הם חברים שדורשים התערבות חיצונית. למעשה, אצלנו יודעים שמגיע חודש יולי בעיקר לפי הידיים הרועדות שלי. ולמה רועדות אתם שואלים? ובכן. לא ניקיתי את הבית כבר יומיים. כן, כבר יומיים שהסמרטוט לא נגע ברצפה אבל יש לי תירוץ מצוין. זה לא שהחברים הגיעו וניקו את הרצפה אלא פשוט רוססנו. זה התחיל כבר לפני חודש, אז הגיע המעופף הראשון והבלתי רצוי אלינו לבית. הוא לבש חומים, הוציא את מחושיו והחל מנופף בהם לכל עבר כאילו היה איזה דון ז'ואן. מיד הוצאתי את חברי הטוב K וריססתי אותו הרחק ממני. טצצצצצצצצצססססט. ריססתי גם את הפתחים והניקוזים, החלונות והתריסים וגם את המשטחים והשטיחים. לא חזר.

למרות שהחבר לא חזר, והאמנתי שעם המאצ'ו K אני יכולה לנצח כל מקק אפשרי החלטתי להיעזר בכוחות שחזקים מאיתנו ולקרוא למדביר. אני מאוד אוהבת אותו, את המדביר. ברגע שהוא נכנס אלינו לבית אני כבר חשה בטוחה ומאושרת כמו ילדה קטנה בחנות חומרי ניקוי. יש לו מיכל מלא וזרנוק רציני ונראה שהוא כאן כדי להציל אותי. לבעלי לעומת זאת הוא גורם בעיקר לירידה בביטחון העצמי ובגבריות. בכל זאת לא כל יום מגיע מישהו שמצליח להשאיר את הבית נקי יותר ממקקים מבעלי.

אבל אליה וקוץ בה. עם המדביר מגיע גם הרגע שבו הוא הולך ואומר לי: אז לא לנקות את הבית יומיים לפחות. כן? אומר שלום, נותן קריצה והולך. כל אחד מכם היה קופץ על המציאה בשנייה, אבל אצלי החל מפלס החרדות לעלות ולהשתולל. אין סיכוי שאני מצליחה שלא לנקות את רצפת הבית יומיים. אז מה עשיתי? טיפסתי על הקירות. במלוא מובן המונח. כבר סיפרתי לכם איך בדיוק אני מנקה קירות ולכן אין צורך להכביר במילים ולציין שזה מה שעשיתי במשך יומיים. אפילו בפנלים, שנחשבים בשבילי גם קיר וגם רצפה, נאסר עלי לגעת. עד כדי כך הוא היה רציני ומול גברים רציניים כאלו חבל להתעסק, אחרת הם לא יבואו שוב וחבל.

למזלי, הרגיעון הגיע כשזוג החברים המטיילים שלנו הציע לצאת מהבית בשבת ולטייל במוזיאון. הו. נרגעתי. שם נקי, ממוזג ומלא קולטורה טובה. העמסנו את הילדים והבטחנו להם תערוכה מיוחדת ומרתקת לגילם. לא עבד. שיחדנו בעצירה של המבורגר וצ'יפס בסיום. קפצו לאוטו. הרגיעון התחיל לעבוד ואני שכחתי לרגע מהידיים הרועדות של חוסר הניקיון בבית.

כל טורי הניקיון ש ל חולת הניקיון שלנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully