וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתנה שכל חולת ניקיון חולמת עליה

סאני סופט

4.4.2014 / 9:03

הוא עגול, מהיר וקטן ונחשב לחלומה הרטוב של חולת הניקיון סאני סופט. אם יגיע עטוף בסרט אדום זה יהיה רק בונוס. מתנת החג שחולת ניקיון חולמת עליה

בפסח הקרוב אני רוצה מתנה לניקיון הבית. אם אפשר שהוא יהיה חתיך, ועגול וצמוד לרצפה. כשהכרתי אותו לפני כמה שנים נפנפתי אותו בהיסח הדעת בהנחה שהוא לא מגיע לפינות, לא שואב חזק מספיק ובשורה התחתונה פשוט לא מספיק רציני בשבילי. אמרתי לעצמי שאנשים כמוני צריכים להזיע כדי לנקות ואם הניקיון בא להם בקלות – סימן שהם לא ניקו מספיק טוב.

טעיתי. היום בכל בית ממוצע של חולי ניקיון, וגם של אנשים שפויים שאוהבים ניקיון בסיסי, יש כזה שואב חמוד שמסתובב על הרצפה כל היום, ובערב, כשהעייפים חוזרים מהעבודה - ממ, ובכן, עייפים - הם לא צריכים לחשוב על טאטוא חוזר או הטחת שטיחים בלתי פוסקת. בא לי עליו. גם בבתים שבהם הניקיון הוא לא בראש סדר העדיפויות, ושם אפשר למצוא טינופת נתלית מהתקרה - שומו שמיים, אפשר היום למצוא את החברים האלה מסתובבים בין הרגליים של שולחן האוכל בשעות הבוקר, כשיוצאים לעבודה.

לפני שבועיים ראיתי אותו בחלון הראווה בקניון ליד הבית. הוא להיט הורס, חתיך מפיל ויש לו אפילו פילטר אנטי בקטריאלי. בפנטזיות שלי, הוא כמעט ועשה למעני פירואט וסיבוב דאווין על הרצפה, אבל ברגע האחרון הבין שיש לו פה עסק עם מישהי יותר נקיה ממנו, וחבל על המאמצים לנסות להרשים. אני תמיד אהיה יותר טובה ממנו. אבל עדיין, למרות שאני יודעת שאין סיכוי שישתווה לי, בא לי עליו.

אני יודעת שיש כמה ממנו. שהוא לא היחיד בשוק ואפשר למצוא יפים ולוהטים ממנו. אבל הקריצה הזו שהוא עשה לי מחלון הראווה, שלחה אותי במהרה לאתרי ההשוואות, שם גיליתי שהוא זוכה תמיד במקומות הראשונים באיכות, במהירות ובאיסוף הלכלוך מהרצפה. המחיר היה כמובן המחסום היחידי. לא יכולה יותר לשמוע את ההמנון של אימא שלי שטוענת: די כבר להוציא כספים על ניקיון. לא די לך בידיים שלך? ובכן, היא צודקת. אבל אני עדיין רועדת מהתרגשות כשאני חושבת עליו.

שמעתי מחברים שהוא יודע לעבוד, לא נח עד שהוא לא מסיים את העבודה. גבר כלבבי. אם נחמדים אליו מספיק ורוצים לעזור לו מיד מרימים כסאות, שולחנות, עציצים וחפצים שונים שנחים לנו ביומיום על הרצפה. אם אתם מתעצלים, אתם מסתכנים בגושי אבק שיישארו תחת אותם הפריטים. מי יודע, אולי לעולם לא יצליחו להתנקות!

הפחד היחיד שלו הוא משטיחים עם פרנזים, או שטיחי שאגי, כאלו עם יותר מדי שערות. ואני רוצה לומר לו בשקט, בלחש, שלא יפחד: זה בסדר חמוד שלי, אם תגיע אלי, אין סיכוי שתיתקל בשטיחים ספוגי אבק שכאלה. הם ממש שטיחים שטניים. דעו שהם נמנים בין שונאיו הגדולים של אנשי ניקיון שכמוני כי לא משנה כמה שואבים אותם, הם מעולם לא יהיו מושלמים בניקיונם.

אז למעשה, כשהוא יגיע אלי הביתה בערב החג (כן, כן. זה פונה בדיוק אליך לארנק, מר גבר יקר שלי), אהיה האישה המאושרת ביותר בארץ. ועדיין – בשקט בשקט בלי שישמעו כולם, אני לא סומכת עליו מספיק. בלי שישים לב, אחרי שיסיים את עבודתו בלילה, אעבור אחריו עם קיטורית. רק ליתר ביטחון.


הצצה נוספת לעולמה של סאני סופט - חולת ניקיון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully