וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבק (של) כוכבים: מה שלי גפני עושה לפני השינה?

17.2.2014 / 9:00

שלי גפני מעידה שהיא מנקה את הבית כל יום (עם עזרה) וחלילה לא נרדמת אם יש כוס בכיור. הסיבה: גדוד של בנים בסביבת המגורים ומזל בתולה אחד

אנחנו רגילים לחשוב שיש להם חיי זוהר נטולי ניקיונות, אבל גם המפורסמים בביצה הישראלית דואגים לתחזק את הבית ולהבריק אותו כדי לסביבת מגורים נעימה יותר. אז נכון שחלקם מעסיקים עוזרות בית, אבל רבים מהידוענים עושים ספונג'ה, מטאטאים את הסלון, שואבים אבק ועושים פנלים- ממש כמו כולנו. איך הם מתמודדים עם כתמים? מה הטיפ שלהם לבית נקי? מהי אובססיית הניקיון שלהם וכמה פעמים בשבוע הם שוטפים את הרצפה? הסלבס חושפים את הכביסה המלוכלכת והפעם הסודות המוכתמים של שלי גפני.

מה הפטיש שלך בניקיון הבית? מאיפה הוא נובע?
חשוב לי שהבית יהיה תמיד נקי ותתפלאו, אבל אני דואגת לנקות אותו כל יום. זה שיגעון שנובע כנראה מתוקף היותי מזל בתולה, שאחד האיפיונים שלו הוא הצורך הכפייתי בסדר וניקיון. המטבח בבית חייב להיות נקי באופן קבוע. לעולם לא ייצא מצב שבו אלך לישון כשיש כלים בכיור. גם השירותים צריכים להיות נקיים. יש לי הרבה בנים בבית.

איזה אזור את מקפידה לנקות בתדירות גבוהה במיוחד ולמה?
שירותים ומטבח כי הם יותר מצריכים ניקיון והיגיינה. בתור אמא לבנים קשה לדאוג שהשירותים יהיו תמיד נקיים, לכן אני משתמשת תדיר באקונומיקה ובכל המוצרים שמחטאים ואחראים לריח טוב.

מה הטיפ שלך לניקיון?
לא יודעת אם זה יסייע לכולם, אבל הטיפ שלי הוא לקחת עוזרת טובה ומקצועית.

אורנה בנאי לא עוזבת את המטאטא

נאור ציון מצא פתרון למי שלא רוצה לנקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully