וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבק (של) כוכבים: אורנה בנאי ברומן הדוק עם מטאטא

10.2.2014 / 8:12

היא מבלה שעות ארוכות עם המטאטא. מעדיפה אותו על שטיפת הרצפה, ובגלל שהיא ישנה עם הכלבים במיטה אורנה בנאי מקפידה לנער את המצעים מיד בכל השכמה. טור שני בסדרה

אנחנו רגילים לחשוב שיש להם חיי זוהר נטולי ניקיונות, אבל גם המפורסמים בביצה הישראלית דואגים לתחזק את הבית ולהבריק אותו כדי לסביבת מגורים נעימה יותר. אז נכון שחלקם מעסיקים עוזרות בית, אבל רבים מהידוענים עושים ספונג'ה, מטאטאים את הסלון, שואבים אבק ועושים פנלים- ממש כמו כולנו. איך הם מתמודדים עם כתמים? מה הטיפ שלהם לבית נקי? מהי אובססיית הניקיון שלהם וכמה פעמים בשבוע הם שוטפים את הרצפה? הסלבס חושפים את הכביסה המלוכלכת והפעם הסודות המוכתמים של אורנה בנאי.

מה הפטיש שלך בניקיון הבית? מאיפה הוא נובע?
בגלל שיש לי שני כלבים ושני ילדים אני מטאטאה המון. יש לי מטאטא מסיליקון, ואני מבלה איתו בשעות לא הגיונות, גם כשאני עייפה. זה סוג של תרפיה, פעולת הטאטוא פשוט מרגיעה אותי. יש לי גם רובוט שמטאטא אבל אני מעדיפה לעשות זאת לבד כי אני יותר סומכת על עצמי. גם התחושה של "להעמיד מכונה" היא תחושה עילאית. למיין את הכביסה ללבנים וצבעונים, לכוון כל כביסה למעלות שונות, השימוש במרכך.. פשוט נפלא.

איזה אזור בבית את מקפידה לנקות בתדירות גבוהה במיוחד ולמה?
בגלל שהכלבים ישנים איתי במיטה, כל בוקר אני מקפידה לנער את המצעים ומיד מטאטאה את החדר כמובן. גם את הסלון אני דואגת לנקות היטב כי הילדים והכלבים שם, וחשוב לי שלא תהיה טיפת חול ושערה על הרצפה. במטבח שלי אין כלים עומדים והכיור תמיד מבריק, זה נותן תחושה של ניקיון. כן, אני אכן משוגעת.

מה הטיפ שלך לניקיון מוצלח?
אם מתעצלים לשטוף את הרצפה, כמוני, אז לטאטא אותה זה מספיק ונותן תחושת סיפוק שהרצפה נקייה.


נאור ציון עושה כאילו הבית שלו נקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully