וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבק (של) כוכבים: נאור ציון עושה כאילו הבית שלו נקי

4.2.2014 / 8:35

הוא מנקה בעיקר את חדר העבודה שלו ומספר שהכי חשוב לשמור על הבית שיראה נקי, גם אם הוא לא - סיקור מיוחד. טור ראשון בסדרה

אנחנו רגילים לחשוב שיש להם חיי זוהר נטולי ניקיונות, אבל גם המפורסמים בביצה הישראלית דואגים לתחזק את הבית ולהבריק אותו כדי לסביבת מגורים נעימה יותר. אז נכון שחלקם מעסיקים עוזרות בית, אבל רבים מהידוענים עושים ספונג'ה, מטאטאים את הסלון, שואבים אבק ועושים פנלים- ממש כמו כולנו. איך הם מתמודדים עם כתמים? מה הטיפ שלהם לבית נקי? מהי אובססיית הניקיון שלהם וכמה פעמים בשבוע הם שוטפים את הרצפה? הסלבס חושפים את הכביסה המלוכלכת והפעם הסודות המוכתמים של נאור ציון.

מה הפטיש שלך בניקיון הבית? מאיפה הוא נובע?
אני לא בן אדם שחולה ניקיון, אבל חשוב לי שהבית יהיה נקי ומסודר. המצב רוח שלי נקבע על ידי הסדר של הבית, ואחת לתקופה אני נפטר מדברים שאני לא צריך כי ברגע שהבית מסודר התחושה בפנים יותר מסודרת. זאת גם הסיבה שאני מאוד מעריך עוזרות בית. זאת העבודה הכי קשה בעולם. אני כל כך מכבד את עוזרת הבית שלי מרלן, שפעם לכבוד יום ההולדת שלה הזמנתי עוזרת לבית שתנקה לפני שהיא מגיעה ומרלן הייתה בעננים. בסדרה החדשה שלי יש אפילו פרק שמוקדש למרלן העוזרת, אותה מגלמת רובי פורת שובל.

איזה אזור בבית אתה מקפיד לנקות בתדירות גבוהה במיוחד ולמה?
אני מקפיד על סידור חדר העבודה כי הוא מועד לפורענות. זה אזור שיש לו נטייה להיות מבולגן ואני יושב בו הרבה מאוד שעות, אז רצוי שיראה נורמלי.

מה הטיפ שלך לניקיון מוצלח?
לעשות בכאילו. חשוב לשמור על הבית שייראה נקי גם אם הוא לא באמת נקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully