וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנקות או לספור ציפורים נודדות?

אניטה קאלק

19.9.2014 / 9:16

בוא החגים הם הזדמנות מצוינת עבור אניטה להוכיח כישורי צחצוח. כך היא מבצעת את המשימה הראשונה של השנה

ראש השנה אמור לסמל את תחילתו של דף חדש ונקי, בו אנו שמים את העבר מאחור וצועדים קדימה לעבר עתיד טוב יותר. זאת ההזדמנות שלנו להשתפר וללמוד מטעויות. בפועל, ראש השנה הוא החג שבו אנחנו רוכשים לקרובי המשפחה מתנות מיותרות לבית, כמו כלי לייבוש חסה. זהו החג שבו אנו שולחים את אותה ברכה משעממת לכל חברינו בוואטסאפ, ובעיקר- זה החג שבו אני צמודה למטאטא כמו מכשפה.

עכשיו כשהשנה החדשה בפתח, אין לי פנאי לשבת במרפסת ולספור ציפורים נודדות. יש בי רצון עמוק להוכיח לאימא שלי שהבית שלי ושל רועי מצוחצח לפחות כמו בית הוריי. כל כך נקי, שכשהיא תבוא לארוחת חג אצלי היא תוכל לאכול תפוח בדבש מהרצפה. מאז שאני ורועי עברנו לגור ביחד היא נוהגת לבחון את הבית, בודקת אם יש טיפת אבק במדפים או פירור על השולחן, ואני תמיד עומדת במסדר כמו חיילת למופת. נשבעתי שגם בחג הזה היא תהיה גאה בבת שלה, גאה אפילו יותר ממפגש של עברי לידר, דנה אינטרנשיונל ואסי עזר בגן העצמאות.

החלטתי לרתום למשימה את רועי. על אף שהוא מעדיף להאזין לתקיעת שופר מאשר להאזין לשואב האבק, ידעתי שאני זקוקה לעזרתו ואילצתי אותו לנקות. הוא ניסה למרוד אבל מיד נרגע אחרי שאיימתי עליו שאם לא יחליף מצעים אני לא אכנס איתו בין הסדינים.

אז אני ובן הזוג שלי בילינו יומיים שלמים בניקוי הבית. אמנם מדובר רק בדירה של חדר וחצי, אבל הקפדנו לעבור על כל פינה כדי שחס וחלילה אימא לא תגלה גרגיר של לכלוך ותנשל אותי מהירושה. שאבנו את השטיחים, שטפנו רצפות, סדרנו את ארונות המטבח ואפילו ריססנו את הבית בחומר הדברה. כי עם כל אהבתי לחיות מחמד, לא רציתי שהג'וקים יצטרפו אלינו לארוחה ויתחילו גם הם לברר מתי אני מתחתנת כבר.

אחרי שסיימנו לקרצף את רוב שטח הדירה, אני ורועי עשינו הפסקה קצרה מהניקיונות. נשכבנו על הספה באפיסת כוחות והיינו מותשים כמו אחרי שעתיים ריצה. החלטתי להרים לאימא שלי טלפון. כשהיא ענתה מיד עדכנתי אותה על כך שהבית נקי כמעט כולו ושאפילו רועי שלא סובל לנקות, נשך שפתיים ועזר לי לצחצח כל סנטימטר בדירה. "אוי זה מאוד נחמד מותק, חבל שאני לא אוכל לראות את זה במו עיניי". היא אמרה לי. מיד נבהלתי:"מה זאת אומרת? את באה לחג, לא?". ואז היא הנחיתה עליי את הפצצה: "לא, מותק. אבא שלך הפתיע אותי לכבוד יום הנישואים שלנו וקנה לנו כרטיסי טיסה ללונדון. אנחנו טסים כבר הערב. שנה טובה אניטה!". ניתקתי את הטלפון המומה וקראתי לרועי: "בוא למרפסת!". הוא הגיע למרפסת השירות הקטנטנה שלנו והביט בי במבט מבולבל: "מה אנחנו עושים כאן?" הוא שאל. אני בתגובה הנחתי על הרצפה שני כסאות, התיישבתי על אחד מהם והודעתי לו: "זהו, לא ממשיכים לנקות. אנחנו נשב במרפסת וכל מה שנעשה זה לספור ציפורים נודדות".

תנו טיפ ניקיון שווה ותוכלו לזכות במארז מפנק לחג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully