וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבק (של) כוכבים: צחי נוי מרים רגליים

27.7.2014 / 9:13

הוא לא נכנס להתקלח עד שהאמבטיה מצוחצחת, מקפיד להוריד את קרש האסלה והאבק שנוחת על מסך הטלוויזיה יכול להטריף לו את השכל. צחי נוי מגלה סודות מלוכלכים מהבית

אנחנו רגילים לחשוב שיש להם חיי זוהר נטולי ניקיונות, אבל גם המפורסמים בביצה הישראלית דואגים לתחזק את הבית ולהבריק אותו כדי לסביבת מגורים נעימה יותר. אז נכון שחלקם מעסיקים עוזרות בית, אבל רבים מהידוענים עושים ספונג'ה, מטאטאים את הסלון, שואבים אבק ועושים פנלים- ממש כמו כולנו. איך הם מתמודדים עם כתמים? מה הטיפ שלהם לבית נקי? מהי אובססיית הניקיון שלהם וכמה פעמים בשבוע הם שוטפים את הרצפה? הסלבס חושפים את הכביסה המלוכלכת והפעם, צחי נוי.

מה הפטיש שלך בניקיון הבית?
חדרי אמבטיות. לא ייתכן שאכנס לאמבטיה ותהיה שערה, לא חשוב אם זאת שערה שלי או של אשתי. זה משהו שמטריף אותי וזה מגעיל כמו שיש שיערות בצלחת אוכל. לכן, לפני שאני נכנס לאמבטיה אני שוטף את האמבטיה אני מקרצף אותה עד היסוד.

איזה אזור אתה מקפיד לנקות בתדירות גבוהה?
מאוד מטריד אותי שעל הטלוויזיות יש אבק אז אני לוקח סמרטוט רטוב ומנקה, אבל חוץ מזה לא עושה כלום בבית. אשתי היא זאת שמקפידה לנקות את הבית ואני מוכרח להודות שהיא עושה עבודה טובה.

מה הטיפ שלך לניקיון?
להשתמש בכל התכשירים שמוסיפים ריח ולנקות תמיד אחריך. חוץ מזה חשוב להקפיד להוריד את הקרש של האסלה. אם אני שוכח הנשים בבית צועקות.

חווית ניקיון שתזכור לעד
כשהייתי קטן הייתי צריך תמיד להרים את הרגליים כשאמא שלי שטפה את הבית, וגם עכשיו כשאני נשוי אני עובר את החוויה הזאת. פעם נאלצתי להרים רגליים כל כך הרבה זמן באוויר שברחתי לגינה.


לא תאמינו עם מה מרגול חופפת את השיער
נטלי דדון לא עושה חשבון
דידי הררי מנקה חלונות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully