וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנה, מוארת וקלאסית: הווילה של גווינית' פלאטרו נראית בדיוק כמוה

14.6.2013 / 17:56

לגווינית' פלאטרו יש את כל הסיבות לחייך. היא נמנית בין הנשים היפות בעולם, משיקה ספר אוכל בריאותי ומתפנקת בבית מתוקתק, שכל חדר בו עוצב על ידי מעצב אחר

ביתה של גווינת' פלאטרו. ספלאש
ביתה של גווינת' פלאטרו/ספלאש

לא פשוט להיות אשה יפה ומצליחה. תשאלו את גווינית' פלאטרו שלצד הזכייה השנה בתואר האשה היפה בעולם על ידי מגזין "פיפל", זכתה גם בתואר המפוקפק של האשה השנואה בעולם על ידי הצהובון ה"סטאר". לא ברור מה הסיבה שהכוכבת בת ה-41 קיבלה את התואר האחרון, אפשר רק לשער שהגופה הדקיק מעורר קנאת רבים, או אולי העובדה שבשבנים האחרונות הפכה השחקנית לגורו של תזונה בריאה במדינה בה הג'אנק פוד הוא ערך עליון. כך או אחרת הבית המעוצב שרכשה לאחרונה בלוס אנג'לס עם בן זוגה, סולן להקת "קולד פליי", כריס מרטין, ימשיך להטריד את מנוחתן של הנשמות הטובות.

מת לחיות בסטייל: האחוזה של ברוס וויליס בסגנון ספרדי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפכה לגורו של מזון בריא והשיקה ספר בישול חדש - גווינית' פלאטרו/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבית שנבנה בשנת 2011 כבית "קונספט" על ידי האדריכלית והמעצבת האמריקאית וינדזור סמית', נמכר לבני הזוג ב-10.5 מיליון דולר והוא חולש על שטח של כ-750 מ"ר. כמו כל בית הוליוודי טיפוסי, גם בלוקיישן הזה ניתן למצוא שישה חדרי שינה, שמונה חדרי האמבטיה, גן אחורי מגודר ומוקף עצי שקמה ולצידו אורוות סוסים שנבנתה לדברי האדריכלית כדי "ליצור אווירה". כל אחד מחדרי הבית עוצב על ידי מעצב פנים ידוע אחר כחלק מפרוייקט צילומים שנערך למגזין העיצוב VERANDA

מה תגידו על הבית של ג'ניפר אניסטון?

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
ביתה של גווינת' פלאטרו. ספלאש
חצר ירוקה אליה ניתן לצאת כמעט מכל חדר בבית/ספלאש
ביתה של גווינת' פלאטרו. ספלאש
מטבח אי עם ריהוט לבן ומשטח עבודה כהה/ספלאש

הבית הלבן מחופה ברובו על ידי רצפת עץ כהה והוא בעל חלונות צרפתיים, גדולים שמכניסים אליו תאורה טבעית. הסלון המרווח משופע בספות וכורסאות מרופדות בבדים לבנים, והוא מציג גם אח פתוחה ומדפי עץ מרובים, המשמשים לאחזקת ספרים, תמונות ממוסגרות וחפצים דקורטיביים. פינת עבודה ובר ישיבה ולצידו שני עמודים בסגנון רומי לצד חפצי נוי משקיפים אל החצר הירוקה. המטבח המעוצב להפליא בסגנון כפרי ומודרני יחדיו, אמנם מאובזר בחפצי נוי רבים, בשולחן שיש גדול ובכיור ענק, אך קשה לדמיין בו את פלאטרו עומדת ומבשלת את המתכונים הבריאים שלה.

ביונסה מפרגנת לאימא עם בית עצום ומרהיב

ביתה של גווינת' פלאטרו. ספלאש
סלון נעים הכולל ספריית קיר עצומה מלאה לעייפה בפריטים דקורטיביים/ספלאש
ביתה של גווינת' פלאטרו. ספלאש
פינת משפחה פתוחה לגינה הירוקה/ספלאש

זהו הנכס הראשון שקונים פלאטרו ובעלה בחוף המערבי של ארצות הברית. ברשותם פנטהאוז מפנק בניו יורק ואחוזה גדולה בהאמפטונס, זאת בנוסף לבתים באנגליה, מולדתו של הבעל. הזוג הפוטוגני נישא ב-2003, ושנה לאחר מכן נולדה ביתם אפל ולאחריה בנם של השניים, מוזס. פלאטרו ששיחקה בסרטים רבים, הילכה במשך השנים על הקו שבין ילדה טובה לילדה רעה, ורשמה לעצמה טרם נישואיה רומנים עם כמה מהגברים השווים ביותר בהוליווד. לפני כשבועיים בהקרנת הבכורה של סרטה החדש "איירון מן 3" הפציעה פלאטרו בשמלה שחשפה לא רק טפח אלא גם טפחיים והשאירה את כלי התקשורת פעורי פה ושמוטי לסת. ככה זה כשבנוסף לחמישה בתים מפונפנים יש לך גם שני תארים חדשים ומשמעותיים לתחזק.

מה חשבנו על ספר הבישול החדש של גווינית' פלאטרו?

בואו להציץ לעוד בתים פומפוזיים של הסטארים הגדולים

ביתה של גווינת' פלאטרו. ספלאש
מטבח הכולל מגוון של רהיטים המתכתבים בהרמוניה זה עם זה/ספלאש
ביתה של גווינת' פלאטרו. ספלאש
פינת ישיבה אינטימית בסמוך לקמין העצים/ספלאש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully