וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משב רוח רענן

מעצבת המוצר עדיטל אלה זכתה במענק AOL ARTISTS בסך 25,000 דולר לפיתוח פרויקט מנורות חוץ המופעלות על ידי אנרגיית הרוח. כ-9,000 יוצרים מגישים מועמדות מדי שנה

עדיטל אלה, מעצבת מוצר המתמחה בעיצוב בר-קיימא ומרצה ב-HIT המכון הטכנולוגי חולון, זכתה במענק AOL ARTISTS בסך 25,000 דולר, ואיתה גם 24 יוצרים נוספים מרחבי העולם, שהראו חזון פורץ-דרך בתחום עיסוקם וגברו על כ-9,000 יוצרים הגישו מועמדותם השנה למלגה היוקרתית. המענק יינתן לעדיטל לטובת קידום פרויקט WindLight עליו היא עמלה, לפיתוח ויצירת סדרת מנורות חוץ המופעלות על ידי אנרגיית רוח.

עדיטל, בוגרת המחלקה לעיצוב תעשייתי במכון הטכנולוגי חולון ולימודי תואר שני בעיצוב בר-קיימא ב-Design Academy Eindhoven, היא גם בעלת סטודיו "עיצוב חושב סביבה", המספק שירותי עיצוב רב-תחומיים לפרויקטים סביבתיים ו/או חברתיים. בנוסף היא חברה בוועד המנהל O2 Global Network, ארגון בינלאומי של מעצבים לקידום נושא הקיימות. לאחרונה נבחרה מתוך כ-1000 מועמדים, יחד עם 22 מובילי דרך מהעולם, להיות חלק מקהילת TED, ארגון עולמי ללא כוונת רווח שמטרתו הפצת רעיונות שנועדו להיטיב עם הכלל.

הרצאה שנשאה עדיטל ביולי האחרון בכנס TED העולמי באוקספורד עלתה לאחרונה לאוויר. בהרצאה היא חושפת תוצאות של מחקר שבעקבותיו פיתחה מתודולוגיה ייחודית בשם The Bridge לעיצוב בר קיימא. המתודולוגיה, שמורכבת מחמש אסטרטגיות עיצוב, גובשה על מנת לגשר בין תרבויות שמתקיימות מקשר הדדי עם הסביבה לבין תרבות המערב הזקוקה תדיר למקורות השראה חדשים בכל הנוגע לעיצוב בר-קיימא ולקיימות בכלל. במסגרת ההרצאה מציגה עדיטל מספר פרויקטים בתחומי אנרגיה חלופית, חסכון במים וניהול משאבים, שתכננה בהשראת השיטה שפיתחה.

  • עוד באותו נושא:
  • תאורה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully