וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביצת הפתעה

דניאל זילברברג

4.2.2010 / 9:54

ספה שאפשר להתכסות בה, שרפרף שהופך לסולם ומנורה שמשנה צורה - בעיצובים של אינגה סמפה הצרפתייה יש תמיד יותר ממה שנראה לעין. מדור 'אתר בניה' ממשיך לשוטט ברשת

שם: .ingasempe.fr

ז'אנר: האתר השבוע שייך למעצבת צרפתייה שמתמחה בעיצוב רהיטים מגונים ובעיקר כורסאות, ספות, כיסאות ומנורות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
RUCHE - כורסה שהיא גם שולחן צד שזכתה לתהודה בינלאומית/מערכת וואלה!, צילום מסך

רקע

המעצבת, אינגה סמפה, אינה חדשה בשטח. היא עובדת בצרפת כבר שנים רבות עם מעצבים מובילים כמו ג'ורג' סואדן, מארק ניוסון ואנדרי פוטמן, אך לפני מספר שנים היא יצאה לחופשי והקימה לייבל תחת שמה ובמסגרתו היא מעצבת רהיטים ייחודיים, צבעוניים, ומודרניים לפי הזמנה של חנויות בוטיק, או סתם כאלה שמתחשק לה.

את פריצת הדרך היא רשמה ב-2002 כאשר חנות הרהיטים הספרדית המובילה – אדרה – מצאה את אחת המנורות הראשונות שעיצבה והחלה לשווק אותם בחנות. מאז היא הספיקה לזכות בשני פרסים בינלאומיים על עיצוב תאורה ולתבור ביקוש רב בחנויות יוקרה כמו VIA, LIGNE ROSET, ו MOUSTACHE, ובכל זאת, את עליית המדרגה המיוחלת ביצעה רק החודש, כשהפתיעה עם כורסא חדשה בשם RUCHE, שזוכה כרגע לתהודה בינלאומית. הכורסה החדשה מאפשרת סידור לפי הצורך של הריפוד, אגב חשיפת חלקי עץ עירומים שמשמשים כמעין שולחן צד, או משטח לרגליים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כורסת RUCHE במצב הקלאסי שלה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שרפרף שהופך לכיסא - כמעט כל העיצובים של סמפה הם רב שימושיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה בפנים

האתר פשוט, קלאסי ושומר על רמת גימור גבוהה, ממש כמו הרהיטים של המעצבת. כל הפריטים מוצגים באתר בסרט נע, וכשלוחצים על הפריט ניתן לראות אותו מזוויות שונות, מה שמאד חשוב בעיצובים הייחודיים והמורכבים של המעצבת, הלוקחת בחשבון זוויות ייצוג שונות של הפריט בחלל. מעבר לזה ניתן לראות אותם בצבעים שונים, כאשר צבעים מונוכרומאטיים מהווים אחד מסממני ההיכר של הסטודיו.

באתר לא מצוינים מחירים, אולם ניתן לשער שאינם זולים. מתוך המבחר העשיר בולטים במיוחד שני אלמנטים: הראשון הוא שידוך מפתיע ומקורי בין החומרים לרהיט, כמו למשל שידת ארונות שמכוסה בפוליפרואופילן (סיבי פלסטיק דמויי שיער ארוכים). הדבר הבולט השני הוא שכל החפצים - אולי למעט סט הצלחות המעוטרת בפנים – עשויים תוך חשיבה על הרחבת השימושים שלהם. דוגמאות נוספות הן שרפרף עם משענת מתכווננת שהופכת בשעת הצורך גם לסולם, או ספה עם משענת מתקפלת, שהופכת למעין כירבולית ולמנורת אקורדיון, שמתכנסת ומתרחבת (יש גם וידיאו להדגמה).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צלחות מעוטרות/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ספה שאפשר להתכסות בה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אקסטרה

אחד הדברים המשעשעים באתר הוא השימוש בחיות כאביזר לכל דבר בצילומים (לא ברור אם הן נוכחות שם מתוך אהבת בעלי חיים או כדי להמחיש את גודלם של המוצרים). שימו לב לכלב המוצב לצד המנורה של Cappellini ולציפור העומדת על מדפי ה-Rangements. גימיק ייחודי נוסף, שנמצא מחוץ לרפרטואר הקבוע של סמפה היא מקלחת ניידת, שניתן לחבר לכל צינור מים באשר הוא ולשטוף את עצמך כאוות נפשך. גאוני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כלב לצד מנורת Cappellini - כנראה מאוד אוהבת חיות/מערכת וואלה!, צילום מסך

קשר ישראלי

לא נראה כזה.

משלוחים

רק חלק מהחנויות איתן עובדת סמפה מבצעות משלוחים (מומלץ להיכנס לאתר של כל חנות בנפרד, על מנת לברר את העניין).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully