וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלינו: עציץ גאוני לפתיחת האביב

20.3.2014 / 10:56

מדור ההמלצות השבועי מוקדש הפעם ליום הראשון שפותח את האביב. מקולקציה מרעננת של מיסוני הום, דרך קופסת אוכל ססגונית, עציץ חכם שהוא גם אקווריום ומפיץ ריח שיעניק לבית שלכם ניחוח פריחה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אקווריום ועציץ לגידול תבלינים/מערכת וואלה!, צילום מסך

חי, צומח, דומם

האביב פתח את העונה וזה טיימינג מצויין להכניס ירוק הביתה וגם קצת חיים. "אקווה פארם" הוא מוצר שמשלב אקווריום וצמחיה שגדלים במערכת אקוופונית, בה הדגים והצמחים גדלים במערכת מים סגורה. מה זה אומר בעצם? אתם מאכילים את הדגים, ההפרשות שלהם מנוקות על ידי "חיידקים טובים" והופכות לדשן לצמחים והמים חוזרים אל המיכל נקיים וצלולים. ככה כולם מרוויחים. המוצר מגיע עם כל החלקים הרלוונטיים למעט הדג שיהיה עליכם להשיג. הכלי יכול להוות מצע נפלא לגידול תבלינים, עשב חיטה, ירקות וצמחים אחרים. מחיר: 75 דולר (50 דולר משלוח), להשיג באתר.

(מאת: ליהי שורש)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיסוני הום משיקים את קולקציית 2014/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ויש למיסוני הום גם ריהוט חוץ שמותאם לתנאי מזג האוויר/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוט קוטור לבית

הם הצליחו למשוך את מרב תשומת הלב באירוע שפתח את שבוע האופנה בתל אביב ועכשיו, אפשר לראות אותם עם קולקציה חדשה לבית לשנת 2014. אביב הגיע והמותג המזוגזג "מיסוני הום" מתחדש בקולקציה עשירה במראה אופנתי, ססגוני ומשמח במיוחד בעיצובה של רוזיטה מיסוני. הקולקציה הושקה בתערוכת העיצוב בפריז Maison&Objet שנערכה בינואר האחרון. מדובר בתמהיל אטרקטיבי ומעורב של חומרים, נפחים, ממדים וצורות, המציג משחק גומלין מתוחכם ואנרגטי המקשר בין ריהוט ואופנה בעיצוב התפאורה הביתית. בדי ריפוד, שטיחים, פופים, הדומים, כריות ומצעים מתהדרים בשימוש אקסצנטרי ומשגע בסגנון המפורסם של המותג: החל מדוגמת הזיג-זג האייקונית, דרך פסים נועזים ובולטים, פרחים אבסטרקטיים, משחקים גיאומטריים, שימוש בחוטים רבי צבעים ודוגמאות תוססות שנהפכו לסמל המסחרי של 'מיסוני' -שם נרדף לאופנת עילית ודקור. יש בה בקולקציה האמורה גם שילוב בין עבודות רקמה, סריגה וקווילט (תפירת טלאים), בדי ג'אקרד, משי, קטיפה רכה, טול, מקרמה, קנבס, פיקה וסאטן לצד הדפסים דיגיטליים, בדי ריפוד בגווני צבעי מים, גרסאות בהשראת טכניקת האשליה האופטית 'טרומפ לויאל' ועד לתוספות ואלמנטים בעבודת יד. מחירים: כריות- החל מ-300 שקלים, פופים החל מ-1,800 שקלים, כיסויי מיטה ומצעים החל מ-1,800 שקלים, בדי ריפוד החל מ- 650 שקלים למ'. להשיג ב"רנבי הום קוטור".

(מאת: מילי טל-שוורץ)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מזוודת קרטון קטנה גם כתיק אוכל וגם לאחסון חפצים קטנים בבית ברשת חנויות סוהו/מערכת וואלה!, צילום מסך

קופסת ההפתעות

קופסאות אחסון מקרטון זאת אהבה שרבים מאיתנו מתחזקים. יש שמאחסנים בהן מכתבים מפעם, תמונות נוסטלגיות או אפילו פיצ'פקעס קטנים. מזוודות הקרטון בעיצוב רטרו הנמכרות כיום ברשת סוהו מזכירות את אותן הקופסאות הישנות. אם תרצו אותה משפחה.החדשות יכולות לשמש כתיק אוכל למזון יבש לילדים לגן או לבית הספר. לטובת אלו שאין להם זאטוטים בבית ובכל זאת התאהבו בהדפסים האביביים על גבי הקופסאות, אפשר לנצל אותן לאחסון כל דבר אחר כמו תכשיטים, כלי כתיבה, מכתבים או חפצים אחרים שמסתובבים חופשי בבית וצריך לאגדם תחת קורת גג אחת. מחיר: 130 שקלים, להשיג ברשת חנויות סוהו.

(מאת: מאיה אשר)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דפיוזר ריחני בהשראת שנות ה-70 ב"ללין"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ריחות של בית

אחד המאפיינים הבולטים של העונה שנפתחת היום באופן רשמי הוא הניחוח הנעים שיש באוויר. האובך שתוקף אותנו לאחרונה מעת לעת אמנם מטשטש את הריחות הנעימים שהפרחים מפיצים, אך בימים שבהם השמיים בהירים, סימני האביב בהחלט מורגשים. לטובת אלו שמכורים לריחות הראשונים של הפרימוורה מושקות קולקציות שלמות של ריחות אביביים לבית. אחת מהן ניתן למצוא ב"ללין" שיוצאת עם ליין חדש של סדרת מוצרים בהשראת עולם הדיסקו של שנות ה-70. בין הריחות החדשים נמנה "אושן בריז מרענן", שניתן לשימוש במבואת הכניסה לבית ובשירותים. מחיר: 49.90 שקלים, להשיג ברשת חנויות "ללין".

(מאת: אפרת בראשי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully