וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלינו: וילון אמבטיה שיעשה לכם נעים תחת המים

28.1.2014 / 8:53

במדור ההמלצות השבועי חשבנו על הנוחות שלכם. ככה תבשלו בלי לטנף את השיש, תאתרו בקלות את הסבון בזמן המקלחת, תרכשו דברים יפים לבית ברשת ותלגמו את את הקפה שלכם בסטייל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תחתיות אסתטיות לכפות בישול/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שאמון על הבישול בבית ודאי מכיר את התופעה בה במהלך שלבי הבישול מכניסים את כף הבישול לתבשיל, בודקים מה עוד ניתן להוסיף לו והאם הוא מוכן, ואז מחפשים איפה להניח את הכף הטבולה ברוטב עד לבדיקה הבאה. יש שיניחו את הכף על השיש או על צלחת, אך יש גם פתרון אחר, מעוצב ואסתטי יותר. חברת MONKEY BUSINESS עיצבה תחתית סיליקון הומוריסטית להנחת כף הבישול. שילוב הכף יחד עם התחתית יוצר פרצוף נשי עם תסרוקת של גברת מעוטרת בסרט אדום. את התחתית ניתן לשטוף בקלות לשימוש חוזר והיא יכולה גם להיות אפשרות חביבה למתנה סמלית לאוהבי הבישול. מחיר: 50 שקלים, ברשת חנויות "סוהו".

(מאת: מאיה אשר)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כיסים בווילון ישדרגו לכם את חוויית הרחצה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סביר להניח שרובכם מכירים את הסיטואציה במקלחת. העיניים מלאות בסבון ואתם מנסים לאתר מגבת שתציל אתכם מהעיוורון הזמני. תוך כדי אתם גם צריכים לצאת מהמקלחת כדי לבדוק איפה השארתם את סכין הגילוח והיכן נמצא השמפו. אז כדי לא להחליק בדרך או להעלות את מפלס העצבים הינה מוצר לשדרוג החוויה. מדובר בווילון אמבטיה בעל שתי לולאות שבהן ניתן לתלות מגבות גדולות מבחוץ. מבפנים ישנם ארבעה כיסים גדולים שאפשר להכניס לתוכם עד שמונה בקבוקי שמפו או סבון נוזלי, ושתי לולאות קטנות למברשת שיניים וסכין גילוח. הווילון עשוי 100% ניילון, ניתן לשטוף בקלות והוא מגיע בצבעי ירוק, תכלת, אפור, כחול כהה ובורדו. מחיר: 32 דולר, להשיג: באתר.

(מאת: מאיה בניטה)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
פריטים לבית מאתר האון ליין אורבן אאווטפיטרס. אורבן אאווטפיטרס, אתר רשמי
מצעים צבעוניים ב-20 עד 50 דןךר באתר אורבן אאוטפיטרס/אתר רשמי, אורבן אאווטפיטרס

כל פאשניסטה שמכבדת את עצמה ודאי מכירה את האתר און ליין של רשת הבגדים האמריקאית והמוצלחת - "אורבן אאווטפיטרס" ובוודאי בתקופות הסיילים. אחת הקטגוריות שרבים מהקונים דווקא מתעלמים ממנה בדרך כלל היא זו של פריטי העיצוב הבית, וחבל כי היא מוצלחת לא פחות מאחותה במחלקת הבגדים. בין מחלקות הטקסטיל הצבעוניות, אביזרי אמבטיה ומטבח משוגעים, אפשר למצוא גם מנורות וריהוט, אבל ההמלצה שלנו היא ללכת על הפריטים הקטנים, כיוון שהמשלוחים מהאתר נחשבים יקרים יחסית ותלויים גם בגודל החבילה שהזמנתם. נכון לא זול שם באורבן אאווטפיטרס, אבל תמיד כדאי לבדוק את הסיילים, שבימים אלה למשל מציעים מצעים משגעים למיטה בטווח מחירים של 20 עד 50 דולר ומתלה מקסים של חד קרן בעשרה דולר בלבד.

(מאת: ליהי שורש)

פריטים לבית מאתר האון ליין אורבן אאווטפיטרס. אורבן אאווטפיטרס, אתר רשמי
ספל קומקום וכלי לסוכר באתר אורבן אאוטפיטרס/אתר רשמי, אורבן אאווטפיטרס

הוא עשוי מפורצלן דק במיוחד ועדיין מוכיח כישורי עמידות יוצאי דופן. צמד הספלים מבית היוצר של המותג היפני "שינזי קאטו" שמגיעים זה על זה מעניקים ערך מוסף לצורת ההגשה. אם בחרתם ללגום קפה בספל הגדול, הקטן שמעליו יכול לשמש לעוגיות או מיץ תפוזים, או אם הגדול משמש אתכם למרק הספלון הקטן יכול להכיל את הקרוטונים שליד ואם התחשק לכם בשעה ארבע להתפנק על חליטה, הספל שליד יהווה מצע הולם לתיון. הספלים מגידים בכמה דוגמאות של כלבלב, עצים עם ציפורים או ארנבים מתוקים עם בלונים. מחיר: 119 שקלים, להשיג בחנות שינזי קאטו, אשתורי הפרחי 24, תל אביב.

(מאת: אפרת בראשי)

מאג כפול מבית היוצר של שינזי קאטו. שינזי קאטו ישראל,
מאג כפול למגוון שימושים מעוגיות ועד קרוטונים למרק/שינזי קאטו ישראל
מאג כפול מבית היוצר של שינזי קאטו. שינזי קאטו ישראל,
כוס על כוס מפורצלן עמיד במיוחד/שינזי קאטו ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully