וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלינו: מתחם אאוטלט חדש של גופי תאורה

23.1.2014 / 8:22

מהיום תוכלו לרכוש גוף תאורה ממותג בהנחה משמעותית, להתהלך על אריחים מצוירים בעבודת יד, להכין תפוצ'יפס בריא ואפילו ליהנות מאמנות מסקינטייפ - המלצות חמות של השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שטיחי אריחים מצויירים מוסיפים חן לא רק בדירות ישנות - "אבשלום - מרצפות עתיקות"/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי ששוכר דירה בתל אביב בוודאי נתקל במרצפות המצוירות שמעטרות חלק מהבתים הישנים של העיר הלבנה, כמו גם באזור המרכז ובחיפה. בני הזוג, דני ואביגיל אבשלום נתקלו באריחי הווינטג' הללו כשבבניין בו רכשו את דירתם פירקו את הרצפות ורצו להשליכן. דני, מעצב תפאורות במקצועו החל להתעניין באוצרות התרבותיים האלה, שיוצרו על ידי הטמפלרים, כאן בארץ באמצע המאה ה-19, ורכש שטיחי מרצפות שפורקו מבתים קיימים וריצף בהן את ביתם. כיום, משמש ביתם של הזוג כמעין אולם תצוגה, וביום שישי ה-31 בינואר תפתח החנות החדשה שלהם ברחוב עולי ציון 34 ביפו. ימכרו בה מרצפות אלו לצד אריחי קרמיקה עבודת יד. הזדמנות נדירה (שכן, המלאי מוגבל) להכניס גם פיסת היסטוריה וגם פסי צבע לא שגרתיים לבית. טווח מחירים למטר מרובע: 500-700 שקלים. פרטים נוספים באתר.

(מאת: ליהי שורש)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שפע של צבעים וצורות באריחים של "אבשלום - מרצפות עתיקות"/מערכת וואלה!, צילום מסך

תפוצ'יפס הוא נשנוש מוכר, שלא לומר טעים, אבל כידוע, למרות שהחטיף עשוי מתפוחי אדמה, הוא לא בריא היות והוא מכיל שומן ומלחים. למי שאינו מתעצל, יש פתרון בריא יותר- ערכה הנקראת "טופ צ'יפס" של חברת MASTRAD, המאפשרת הכנת תפוצ'יפס ביתי בעזרת המיקרוגל. תהליך ההכנה פשוט. פורסים את תפוחי האדמה בעזרת סכין לפריסה דקה הנמצא בערכה (שאגב יכולה לשמש גם לפריסת ירקות אחרים), מניחים על משטח סיליקון שנכנס למיקרוגל ומפעילים ל- 3-5 דקות. מעבר לעובדה שנדרשים כמה סבבים כדי ליצור כמות התוצאה בהחלט מספקת היות ומתקבל תפוצ'יפס ביתי נטול שמן ובפחות קלוריות. מחיר: 89 שקלים בסניפי רשת הום סנטר ובחנויות כלי הבית המתמחות.

(מאת: מאיה אשר)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להכין תפוצ'יפס בריא יותר בבית/מערכת וואלה!, צילום מסך

יש אמנים שעושים אמנות במכחול, יש בפחם או עם מצלמה ויש את האמן האמריקני מרק קניסמן שבחר במדיום שונה לחלוטין. קניסמן יוצר תמונות באמצעות נייר דבק (מסקיינטייפ), שמשמש את רובנו ביום יום כדי לאריזת קופסאות וקרטונים במעבר דירה. באמצעות הדבקת רצועות המסקיינטייפ אחת על השנייה, מתקבלת תמונה הנראית כלקוחה משנות ה-40, בתקופה של סרטי הפילם נואר. זו גם הסיבה שקניסמן בוחר לרוב ליצור תמונות המציגות סצנות מפורסמות מעולם הקולנוע. כשמביטים בתמונות אלו אי אפשר שלא להתפעל כמה חתיכות נייר דבק נותנות לנו הצצה לעולם אחר, אפל ורומנטי. מחיר: החל מה-180 אירו, להשיג באתר.

(מאת: מאיה בניטה)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא תאמינו שמדובר בנייר דבק - האמנות של מרק קניסמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

כל מי ששיפץ, עיצב או בנה מחדש את ביתו, ודאי נתקל בשלב הסופי שבו לא נותר מספיק תקציב עבור גופי התאורה. מתסכל ככל שיהיה, רבים פשוט נאלצים לדחות את הרכישה הזו ולהתפשר על גופי תאורה ישנים או פשוטים, עד לשבירת החיסכון הבא. הבשורה המשמחת בעניין זה מגיעה השבוע מ"קמחי תאורה". אחת מחברות התאורה המובילות בארץ פותחת אאוטלט מותגים כגון: "ארטמידה", "רוטליאנה" ו"מודיס" בהנחות של עד 80% ממחירם המקורי. אל תטעו, לא מדובר בפריטים פגומים אם כי בגופי תאורה סוג א' השייכים לקולקציות קודמות. "אאוטלט קמחי תאורה", מתחם הרכבת בית יהושע.

(מאת: אפרת בראשי)

מתחם אאוטלט חדש לקמחי תאורה, מתחם הרכבת בית יהושע. יח"צ,
עד 80% הנחה באאוטלט החדש של קמחי/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully