וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלינו: אמנות מודרנית ב-15 דולר בלבד

19.12.2013 / 10:39

כוסות של האמן דמיאן הירסט במחיר אטרקטיבי, קרש חיתוך מתקפל שחוסך מקום במטבחים קטנים, שולחן מודולרי ובובות עץ מתכווננות שעושות שמח בלב - ההמלצות החמות של השבוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ספלים מעוטרים של דמיאן הירסט - 15 דולר בלבד/מערכת וואלה!, צילום מסך

דמיאן הירסט שוב בכותרות. מדובר באחד האמנים המצליחים, הפרובוקטיביים, העשירים והמשפיעים על עולם האמנות העכשווי. כולם רוצים לשים ידם על התופעה והמותג, אך מי שאינו נמנה על האחוזון העליון, יכול להסתפק כעת בטעימת אמנות יומיומית בחתימת האמן והפסל הבריטי הנודע. סדרת Anamorphic עוצבה במסגרת תערוכת רטרוספקטיבה שהוקדשה ליצירותיו של הירסט והתקיימה ב-2012 במוזיאון Tate Modern שבלונדון. הסט האקלקטי כולל שישיית כוסות אספרסו ותחתיות פורצלן עם עיצוב בסגנון מיקס אנד מאצ', המתבסס על יצירות אייקוניות של האמן ומציגה בהשראתן מבחר מוטיבים חזותיים להמונים. בפרשנות ויזואלית חדשה לעבודות המקור, הדוגמאות המוטמעות על גבי הצלחות משתקפות על גבי הכוסות המתכתיות ומאפשרות להתרשם מסימני ההיכר המפורסמים של הירסט ביניהם גולגולות, נקודות ,פרפרים וחיות מתות במכלי פומלין. בין ההדפסים ניתן למצוא אזכורים ל- The Incomplete Truth, יונה בקופסת פורמלין; ויטראז'ים של פרפרים בהשראת Doorways to the Kingdom of Heaven ועד ל- For the Love of God : גולגולת אדם מצופה יהלומים. תמחור הפריטים ידידותי ואטרקטיבי לחובבי העיצוב והאמנות: 15 דולר לכוס ו-85 דולר למארז מהודר (לא כולל משלוח). להשיג באתר.

(מאת: מילי טל-שוורץ)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הכוסות מגיעות באריזה מהודרת/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחת הבעיות הקשות במטבחים, במיוחד אם מדובר בדירה תל אביבית, היא הגודל. בדרך כלל יש מצוקת מקום במטבח ולכן, חשוב לארגן אותו בצורה נכונה ויעילה. חברת SK משווקת בימים אלו מוצר חדש הכולל 3 קרשי חיתוך מתקפלים המשמשים גם כתחתית לסיר חם. יש לא מעט יתרונות בסט כזה. ראשית, המשטחים מתקפלים וחוסכים בשטח אחסון. בנוסף, בזכות הקיפול של קרש החיתוך קל ופשוט להוריד את הירקות מהמשטח מבלי שיתפזרו לכל עבר. גם העובדה שמדובר בסט של שלושה משטחים מסייעת לשומרי הכשרות ולאלו שמעוניים בהפרדה של מזונות שונים ולייעד כל קרש לחומרי גלם אחר. לסיום, הקרש גם יכול לשמש כתחתית לסיר, כך שתפסנו שני ציפורים במכה. מחיר: 40 שקלים, SK שמעון הצדיק 19, תל אביב.

(מאת: מאיה אשר)

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקרש שמתקפל לחצי וחוסך במקום חשוב במטבח קומפקטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

עיצוב ירוק ושימוש בחומרים אקולוגים שאינם פוגעים בסביבה הופך עם השנים ליותר ויותר שכיח. דיוויד וויקס, מעצב תעשייתי ניו יורקי מוערך עיצב בובות עץ בצורת גורילה (Hanno Jr) ודב (Ursa Minor) עשויות מעץ אשור שגדל בפיתוח בר-קיימא לתעשייה. מרפקי החיות (ספק בובות למשחק ספק פריט עיצובי), מחוברים על ידי רצועות גומי המוסיפות להן גמישות ועמידות, כך שאפשר להושיב אותן על מדף ולשחק עם הצורה.
מחיר גורילה: 300 שקלים; מחיר דוב: 375 שקלים, להשיג באתר מופו.

(מאת: ליהי שורש)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גורילה ודוב חיים בשלום/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החיות האקולוגיות שיישמחו כל מדף בבית/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה כמעט עשור שרהיטים המשתנים בהתאם לצרכים ולחלל מככבים בעיצוב הבית המודרני. אם תרצו מאוד, אפשר לכנות אותם מודולאריים. ניתן לחבר אותם, להצמיד, לשלב, לפרק והכל לפי צרכי המשתמש. רשת IDdesign מצטרפת לקו האמור ומציגה במסגרת הקולקציה החדשה לחורף 2014 שולחן סלוני המורכב משתי יחידות נפרדות כשאחת מהן כוללת מגירת אחסון. חלק אחד עשוי מתכת וחלק אחר עשוי אגוז טבעי. (75 ס"מ x 130 ס"מ, גובה 41 ס"מ). מחיר: 2,590 שקלים, בחנויות הרשת.

(מאת: אפרת בראשי)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתחבר ומתפרק בהתאם לצרכי המשתמש/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חלק אחד מתכת וחלק אחר עץ עם מגירת אחסון/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully