וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלינו: ערכת אפייה משמחת לילדים

9.10.2013 / 9:45

מדפים ומראות מעץ שישדרגו כל קיר בבית, טיפ חובה להורדת מדבקות מכלים חדשים, מתחם מוזל לפריטים ורהיטים בהנחות מיוחדות וערכה חווייתית ושווה לאפייה עם הילדים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חיות משעשעות שיעסיקו את הילדים ויסגרו את פינת הקינוח/מערכת וואלה!, צילום מסך

תעסוקה מתוקה

אחרי שסימנו V על החופש הגדול והחגים, החורף שבפתח מביא עמו גל חדש ומאתגר אחר עיסוקים משעשעים להפעלת הילדים. ערכות האפייה מבית suck uk יכניסו אל הבית ואל התנור פעילות ביתית ברוח יצירתית אופנתית ואכילה במיוחד למבוגרים ולקטנטנים. מדובר בסדרת קיטים קומפקטית המביאה לעולם האפייה פרשנות מקורית ליצירות הרכבה עצמית לילדים וכוללת 3 קולקציות קונספט משובבות שילדים אוהבים: דינוזאורים, חלל וחיות ספארי. ערכת הספארי שהצטרפה לאחרונה לסדרה מוצעת ב-4 דגמים של חותכני עוגיות בצורת חיות הג'ונגל. כל ערכה מכילה חותכנים לחלקי גוף המשמשים להרכבת פיל, היפו, אריה וג'ירפה. מה שצריך לעשות זה לחתוך, לאפות, להרכיב יחד גן חיות ביתי ותלת -מימדי ולטרוף. 7.5 יורו לקיט. משלוח 20 יורו. להשיג באתר.

(מאת: מילי טל-שוורץ)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חיות וחיוכים מתוקים עם ערכת אפייה מוצלחת לילדים/מערכת וואלה!, צילום מסך

דקורציה נעימה

אחד האתגרים הגדולים שעומדים בפני מעצבים לא בהכרח יצירת יש מאין, אלא שימוש בחומרים ואובייקטים יומיים ליצירת מוצרים חדשים ומעוררי מחשבה. dübel היא סדרת מוצרים לבית שכוללת שעון קיר, מראה ומדפים עשויים עץ אלון ובוק. הסדרה קיבלה את השראתה ושמה מהדיבל, אחד מהמוצרים השכיחים ובסיסיים בעבודות הנגרות ועם זאת הכי נסתר מהעין. המעצבת מירב פלד-ברזילי בחרה לשים את דיבל העץ במרכז, כך שמלבד התמיכה שהוא מספק לתליית האובייקטים על הקיר, הוא גם משמש כאובייקט עיצובי לכל דבר כשניתן לתלות עליו, כמו במקרה של המראה, חפצים ועיצובים משלימים. המראה עשויה עץ וזכוכית מגיעה בקוטר של 52 ס"מ ומחירה: 2,800 שקלים. המדפים בגודל 20 ס"מ על 17 ס"מ ומחירם: 330 שקלים, שעון הקיר בקוטר 25.5 ס"מ ומחירו 510 שקלים. להשיג באתר.

(מאת: ליהי שורש)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מדפי עץ בקונספט דיבלים, בעיצוב מירב פלד-ברזילי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בשעה טובה. שעון קיר מעץ בעיצוב מירב פלד-ברזילי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טיפ חובה

כשקונים כלים חדשים לבית כמו צלחות, כוסות, קערות וכדומה, ברוב המקרים על כל פריט תופיע בגב או תחתית הכלי מדבקה קטנה עם שם החברה או תווית מחיר. כשמנסים להסיר את המדבקה מהכלי ללא עזרים חיצוניים, סביר להניח שנישאר עם החלק העליון של המדבקה ביד והחלק הדביק יישאר על הכלי. בשלב הזה גם אם שולפים ציפורניים ומנסים לגרד את המדבקה, העקשנית לא תרד ואפילו תידבק לקצה הציפורן. במקרה כזה גם שפשוף הכלי עם ספוג כלים לא יעזור ולכן לפני שמתחילים במלאכת השטיפה מומלץ לטבול צמר גפן באלכוהול שימיס את הדבק וישחרר את המדבקה. גם אצטון יכול להמיס את הדבק, אלא שכאן מסתכנים בכך שהלק ייהרס. למי שלא אכפת להתלכלך ואוהב להשתמש במוצרים שומניים שקיימים בבית יכול להיעזר גם בשמן זית או חמאה שיחלצו את המדבקה בקלות.

(מאת: מאיה אשר)

כלי אוכל. ShutterStock
לכלים נקיים בלי בדבקות מחיר הצטיידו באלכוהול/ShutterStock

שלמו וקחו

חנות העיצוב המשוגעת "קארה דיזיין", המציעה פריטים תיאטראליים, צבעוניים ושמחים לבית, נפתחה לפני שנתיים ברמת גן. מאז, היא מצליחה להתחבב על הרבה אנשים שמבקשים ליצור לעצמם סביבת מגורים המעוררת חיוך. בימים אלו, החנות מתחדשת בקונספט חדש המכונה "קארה טו גו" בשיטת ה"שלם וקח" הכולל מגוון פריטים לבית החל מתאורה ועד ריהוט, אקססוריז ודקורציה ב-12 סגנונות שונים ,שעוצבו במהדורה מוגבלת וימכרו במחירים אטרקטיביים-מוזלים. מחירים לדוגמה: שולחן צד על גלגלים 498 שקלים, שעון קיר 178 שקלים, מדפים שמעוצבים כמו תופים 814 שקלים. בן גוריון 59, רמת גן.

(מאת: אפרת בראשי)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שידת מגירות מקולקצית 'Highlands' בקארה דיזיין, 2,204 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully