וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי זוגי: הילה רהב מאוהבת במיקונוס

היא מקפידה להגיע לאי היווני בכל שנה. להרגע ולעשות פאוזה מהשגרה האינטנסיבית שמלווה אתה ביום יום. עכשיו, הילה רהב מסכימה גם לחלוק את הדובדבנים האטרקטיביים במיקונוס שמחייבים ביקור

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מקום של בריחה ושקט - מיקונוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

"משהו ספק מרחף, ספק אמיתי קורה לי שאני מגיעה למיקונוס." אומרת רהב. "מיקונוס מבחינתי הוא מקום של בריחה, שמתרחשת פעם בשנה. זה הפך למסורת של שנים רבות. פשטות האי הקסום הזה, הארכיטקטורה היוונית, הבתים הצבועים בלבן צח משולבים לעיתים בתריסים צבועים בכחול, הם תענוג לעיניים ולנשמה. החול הלבן והמים הכחולים המוקפים באינסוף חופים יוצרים תחושה של עולם רגוע יותר, מעין פסק זמן בחיים. מיקונוס עבורי הוא אי של ים. שמש. גלים. אוכל טוב. שמלות מקסי ארוכות וסנדלים שטוחים."

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חדרים חלומיים במלון בלבדרה במיקונוס/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לכל חדר במלון בלברדה מרפסת אינטימית המשקיפה לנופו הקסום של האי/מערכת וואלה!, צילום מסך

רהב מספרת שטיול בסמטאות הצרות והמפותלות של האי הוא חוויה מיוחדת עבורה ומומלצת במיוחד למי שמחפש קצת שקט, לא רחוק מישראל. "החוויה במקום כוללת ביקור במגוון חנויות, טברנות, בתי קפה, מועדוני לילה וברים שפתוחים עד שעות הבוקר המוקדמות. בנוסף, ישנו תמהיל מגוון וגדול של בתי מלון במיקונוס." רהב ממליצה במיוחד על שניים: מלון BELVEDERE שמלבד הנוף המהפנט של הים האגאי שנבט מכל פינה בו, המלון מתהדר בעיצוב מרגיע ומרענן. הוא שוכן בין גני עצי ברוש, דפנה בר ובוגנוויליה. קרבתו הגיאוגרפית לאחד הארמונות העתיקים ביותר במיקונוס ((Stoupa השליכה על אדריכלות המלון. כך, עיצוב המבנה מטשטש את הגבולות בין האזורים הפנימיים לחיצוניים, בשעה שהחדרים והסוויטות מבוססים כמובן על הצבע הלבן עם נגיעות עץ חמימות. לכל חדר מרפסת אינטימית שמשקיפה לגנים פורחים או לנופו הכחול-לבן האופייני לאי. מלון נוסף ששווה ביקור לדברי רהב הוא Cavo Tagoo ששוכן בצד מצוק ונראה כמו גן עדן קטן. הוא כולל 80 חדרים עם 18 סוויטות כאשר לכל אחת בריכה אינטימית משלה בנוסף לבריכה הגדולה שנמצאת בקו הים. במלון זה עיצוב חדרי האירוח משתנה. חלקם נעשו בקווים לבנים וצחורים ולחלקם משדרים אווירה יותר חמימה. "אפשרות נוספת לשהייה באי הינה השכרה של בתים שאפשר להעביר בהם חופשה עם משפחה או החברים. באי יש בתים רבים ובטווחי מחירים משתנים, חלקם אטרקטיביים מ-50 יורו ומעלה."

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שוכן בסמוך לצוק עצום ומרשים - מלון קאבו טאגו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הטבע הנשגב בהתגלמותו במלון קאבו טאגו/מערכת וואלה!, צילום מסך

"גם בגלריה לאמנות RARITY המציעה תצוגה יפה של אמנות פוטוריאליסטית מאוד מומלץ לבקר. לא חייבים לקנות. היופי בגלריה הוא שניתן רק להסתכל וליהנות מהאמנות בה." הגלריה שנוסדה ב-95' מקדמת יצירות אמנות העוסקות בריאליזם עכשווי שבא טוב עם הנוף של האי המוקף טבע. אחרי שהתעורר הרעב בגלריה אפשר להמשיך ולסעוד במסעדת SEA SATIN. המסעדה שוכנת תחת טחנות הרוח המפורסמות של מיקונוס. המרפסת הציורית של המסעדה מאפשרת ארוחה טובה תחת כיפת השמיים ובריזה שמגיעה מכל כיוון אפשרי. ברקע מתנגנת מוזיקה יונית שמחה, והלקוחות לא מהססים לרקוד על השולחנות בליווי המנות האנינות שיוצאות בזו האחר זו בקצב ים תיכוני מהמטבח.

שרשרת אישית של הילה רהב. נמרוד סונדרס
מחרוזת אבנים בעיצוב ברברה/נמרוד סונדרס

הצמידים הדקים ושרשראות האבנים הכחולות, נחשבים לתכשיטים מאוד פופולאריים באזור. "בחופים השונים ניתן למצוא את ברברה, אמנית אוסטרית שעברה להתגורר באי ומשוטטת רגלית באי כדי למכור את מרכולתה. היא מעצבת תכשיטים, שוזרת חרוזים שונים ומוכרת אותם לעוברים ושבים. לתכשיטים הללו מראה ייחודי. הם משדרים תחושה של חופש ובנוסף ולא פחות חשוב, הם לא יקרים."

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נעליים מעור בעבודת יד בעיצוב טיאה - אפשרות להזמנה במידות גדולות/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חנות נעליים שווה ביקור - טיאה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חנות עיצוב שרהב ממליצה לבקר בה במהלך החופשה במיקונוס היא UNDICI. "מדובר בחנות קטנה המוכרת בדי ריפוד של מיסוני, פריטי עיצוב של DAX SIERRA, כריות ותיקים של UZBEK, אגרטלים של GUASX ,תכשיטים של מעצבים יוניים כמו ANGIE KAPSALI ו- PANOS TSIKLIS. משאריות בדי הריפוד של אלו בעלי החנות מעצבים פריטים מקוריים משלהם. לפעמים ניתן למצוא בחנות האמורה גם תיקי מעטפה עשויים מבדי ריפוד או בד מגבת של מיסוני. ואם כבר שופינג והליכה, איך אפשר בלי חנות נעליים?! רהב שמבינה דבר אחד או שניים בעולם האופנה, ממליצה בחום על ביקור בחנות של TIA "מדובר במעצבת יוונייה מוכשרת שמעצבת סנדלים עשויים עור בעבודת יד (ואפשר להזמין גם מידות מיוחדות מעל 42)". לפריטים השונים מראה אותנטי וקז'ואל שאפשר בהחלט לשלב אותם גם בלוק ערב מהודר. חנות בגדים יוונייה נוספת ששווה לעשות בה סיבוב היא של MAURIZIO. "תמהיל המוצרים צבעוני במיוחד ומלא נוכחות" מספרת רהב. "הוא מאופיין בשילובי רקמות, חרוזים, נוצות ועוד. מדובר בבגדי קיץ של חופש ולכל מי שרוצה לעצמו משהו ייחודי שאין שני לו, זה המקום למצוא אותו."

שמלות בעיצוב מארי קנטרזואו. AP
מאסטרים ההדפסים הטכנולוגיים מעצבת האופנה היווניה מרי קטרנזו/AP

"יוון היא ארץ הולדתה של המעצבת היווניה מארי קטרנזו, אותה אני מעריצה" אומרת רהב. קטרנזו, חיה ויוצרת בלונדון ונחשבת לאחת מנבחרת המעצבים הצעירים המבטיחים בעולם האופנה. עיצוביה מאופיינים בהדפסים דיגיטליים מתוחכמים, כמו גם קלואוז אפים של צילומי ענק המשתלבים על גבי שמלות וחליפות המכנס מבית היוצר שלה. קטרנזו אמנם שיחררה את הקולקציה הראשונה שלה רק לפני שנתיים, אך הספיקה להתחבב במיוחד על הכוכבות הבריטיות. רהב שעוקבת אחר עיצוביה של היווניה המבטיחה באדיקות, מציינת שבמיקונוס, ניתן למצוא מדי פעם פרטי אופנה של המעצבת הצעירה בחנויות השונות וכך להשלים את חווית השהייה, הנופש והשופינג באי הקסום.

שמלות בעיצוב מארי קנטרזואו. AP
אחת מהמעצבים הצעירים והמבטיחים בלונדון - שמלה בעיצוב קטרנזו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully