וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלינו: לנקות את תנור האפייה בזמן שהמנורות בבית מעופפות

10.7.2013 / 0:50

מנורות בלונים שמרחפות לתקרה, טיפ גאוני לניקוי תנור האפייה, קולב מדבקה מעוצב ומתקן אייפד שנוח להתפנק איתו - ההמלצות החמות שאסור לכם לפספס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנורות בצורת בלון בעיצוב בוריס קלימק/מערכת וואלה!, צילום מסך

אין כמו זיכרונות ילדות, במיוחד כשהם מגיעים בצורת בלון. בטח כזה שסופו לא להתפוצץ. המעצב התעשייתי, בוריס קלימק, עיצב סדרה של מנורות קיר ותקרה בצורת בלונים צבעונים שכמו הודבקו לקיר בעזרת הליום. מנורות הזכוכית יכולות לשמש כפריט עיצובי מושלם לחדר ילדים ססגוני, אבל הן יתאימו גם בבתים שאוהבים להוסיף קריצה הומוריסטית דרך עיצוב. המנורה מגיעה בשלושה גדלים ובשמונה צבעים שונים, היא מוארת בעזרת נורה סטנדרטית ומגיעה עם פלטה אותה ניתן לחבר לתקרה בקלות. החלק הכי כיף בכל החגיגה הצבעונית הזו? ה"חוט" של הבלון משמש כמתג כיבוי והדלקה, כך שמובטחת תעסוקה לכל המשפחה. מחיר: 125 פאונד, להשיג באתר.

(מאת: ליהי שורש)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פמיליה, קולב בעיצוב נועה חבס/מערכת וואלה!, צילום מסך

נועה חבס מעצבת תעשייתית בוגרת בצלאל השיקה לאחרונה את חברת העיצוב החדשה Noiky Design. לחברה מגוון מוצרים ביתיים המאופיינים בפונקציונאליות מרעננת. המוטו של Noiky Design הוא לעצב מוצרים שישפיעו על הסביבה בה הם נמצאים, שיעלו חיוך, זיכרון נוסטלגי והרגשה נינוחה בעת השימוש בהם. Familia הוא קולב לכל המשפחה. הוא מאזכר בצורתו הקלאסית את קולב המעילים המסורתי שכולנו מכירים ומורכב ממדבקת קיר שאליה מחוברים שני קולבי מתכת המותאמים לשימוש ילדים ומבוגרים כאחד. מחיר 250 שקלים קיים בצבעים - שחור, ורוד וירוק, להשיג ביריד Platformהמתקיים מדי יום חמישי במהלך יולי - אוגסט בנמל יפו, או ישירות אצל המעצבת noikydesign@gmail.com

(מאת: מיכל המר)

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתקן נוח לאייפד, סוהו/מערכת וואלה!, צילום מסך

למתפנקים שאוהבים לנשנש חטיף או לשתות את הקפה שלהם במיטה מול האייפד, ובמקביל לבצע מטלות נוספות - המוצר הבא הוא עבורכם. מדובר במעמד המשמש כמגש עם מקום מובנה לאחסון נוח ויציב של האייפד או כל טאבלט אחר השווה בגודלו לאייפד. המעמד יכול ללוות אתכם במקומות רבים, החל מהמיטה הפרטית, דרך טיסות ארוכות ואפילו בים. הוא עשוי פלסטיק חזק ובד איכותי ואם הוא מתלכלך מהנישנושים אפשר להעביר סמרטוט יבש בלבד ולהימנע ממגע מים. מחיר: 84.90 שקלים, ברשת חנויות סוהו.

(מאת: כרמי צדוק)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סודה מים והתנור מקורצף/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שאמון על הניקיון בבית בוודאי יסכים שלנקות את שאריות השומן מהתנור זה סיוט לא קטן. לרוב, אנו נעזרים בחומרים מסירי שומנים שמזיקים לעור וקצת לנשימה ולכן חשוב מאוד לשים כפפות לפני השימוש בהם ואולי גם מסכה על הפנים. אך מי שאינו רוצה להשתמש בחומרים רעילים, לפגוע בסביבה וגם בעצמו, יכול לנקות את התנור בעזרת סודה לשתיה ומעט מים. איך עושים את זה? מוציאים מהתנור את התבניות והרשתות, מניחים מפזרים כף סודה לשתיה בכל המקומות בהם יש שומנים. לאחר מכן מרסיסים במים וחוזרים על הפעולה פעם נוספת. סוגרים את התנור למשך הלילה ובבוקר לוקחים מטלית ומנגבים. כל כתמי השומן העקשניים ביותר ייעלמו כלא היו ללא שפשופים מיותרים ומאמץ מתיש.

(מאת: מאיה אשר)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully