וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראותם בלבד: פטיש של מעצבת אופנה

גם אם ממש תתעקשו לא תוכלו לרכוש את החפצים הדקורטיביים והאותנטיים בחנויות נעמה בצלאל. רהיטים, בובות, כלים וקופסאות משנות ה-60, שלכל אחד מהם המעצבת קשורה באופן אישי

קוספאות פח ופלסטיק המיועדות למגוון שימושים כגון סיכות, סוכר, קפה ואפילו עוגיות. אלו מאופיינות בעיקר בצבעים עליזים שהופכים אותם לבין הפריטים הבולטים על המדף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

בובות

בובות גומי שחלקן נעשו בבית החרושת הישראלי לצעצועים "מאייר", שפעל בשנות ה-50-60. בין הבובות דמויות של חיות, ילדים, פעוטות וכאלה מהאגדות הקלאסיות כגון פינוקיו ושילגייה ושבעת הגמדים. ברובן, יש גם צפצפה בחלק התחתון.

צעצועי פח

צעצועים מקוריים מעשורים קודמים של המאה הקודמת, ביניהם גם צעצועים חדשים בעוצבו בדיוק כמו אלו שייצרו פעם. חלק גדול מהאוסף של צעצועי הפח מורכב מקרוסלות בגדלים שונים ומתקני לונה פארק.

רהיטים

אוסף מיוחד של פריטים שימושיים אשר מפוזרים בחנויות, בסטודיו ובבית של נעמה. מדובר ברהיטים משנות ה-50-60 שאפשר למצוא בכל מקום שבו המותג נמצא. "המחשבה לשים אותם בחנויות נובעת מהרצון להכניס את הלקוחה ל'עולם שלי'", כלשונה של נעמה. "לתת לה טעימה ממני ואווירה אחרת ושונה מהרחוב".

גובלנים

אוסף הגובלנים מורכב ברובו מתמונות עם פרחים, בעיקר שושנים וורדים שנעמה אוהבת במיוחד, שנרכשו בשוק הפשפשים. ביניהם, גובלנים שקיבלה מסבתא שלי שנפטרה בקיץ, ואותם רקמה בעצמה.

כלי מוראנו

כלי זכוכית מוראנו במגוון צבעים מרהיבים וצורות מעניינות שקוסמים לנעמה. אוסף זה כולל מאפרות, ואזות וקערות.

כלי פורצלן

קומקומים, ספלים, צלוחיות, פסלונים של דמויות וחיות עשויים מפורצלן. רוב הכלים מעוטרים בפרחים קטנים עם שילוב מוזהב בשוליים, המעניקים אווירה בייתית ו"סבתאית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully