וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחלומות שלכם: מיטות ולנטיינס זוגיות

עגולות, מלבניות, המתכת או מעץ, מלכותיות עם אפיריון או מינימליסטיות אלגנטיות – הרהיט ליצירת המו?ד הנכון בוולנטיינס ורק ממבט חטוף. מיטות זוגיות מקיקה עד קארים ראשיד

עשרות שנים אחרי מיטות הסוכנות הסגפניות שאחראיות על לא מעט פריצות דיסק, המיטות של היום הן לא רק מקום להניח בו את הראש ולקפץ ממנו למשמע הצלצול המבאס של השעון המעורר, אלא מקום בילוי לכל דבר. ניתן להשיג אותן במנעד רחב של עיצובים, חומרים וגימורים, של מיטב המותגים כדוגמת "מיסוני הום", מעצבים המובילים כמו קארים ראשיד ואפילו האדריכלים הבינלאומיים כגון פיירו ליסוני, ששולחים ידם לתכנונן ומוכיחים כי המיטה איננה רהיט רגיל שנטמע בשאר הריהוט בבית, אם כי מבנה עצמאי העומד בפני עצמו. היא נחשבת לשחקנית הראשית בכל חדר שינה ואם תרצו, שאר הפריטים שמאורגנים סביבה, הארון, השידות, הכורסאות ומוצרי הטקסטיל הנלווים הם בגדר של סטטיסטיים. המיטות שמוצעות כיום למכירה בחנויות לעיצוב הבית מותאמות לחללים העכשוויים שנבנים, על פי מידות וגבהים רצויים, יש ביניהן עגולות, עם מגני ראש מלכותיים וכאלה המשולבים בהן אפילו שידות צד. רוב הסיכויים שבחלקן תאלצו לחפש סיבה ממש טובה שתגרור אתכם מהמיטה, במיוחד אם נפלתם על יום של אהבה.

בתמונה: מיטה זוגית בעיצוב אריק בן שמחון משולבת עור, מתכת ועץ. גב המיטה רחב במיוחד והוא חובר לשתי שידות צד נמוכות ונוחות. מחיר: 22,000 שקלים. להשיג ב"סטודיו אריק בן שמחון", נחלת בנימין 110, תל אביב.

בהתאמה למזרן האישי

מיטה זוגית של המותג האיטלקי "מיסוני הום". ניתן להזמין בהתאם למידות המזרן, כמו גם את הבדים. מחיר: 44,900 שקלים. כרגע מוצעת למכירה מתצוגה ב-40% הנחה ובעלות של 26,950 שקלים. להשיג ב-Rugine, מונטיפיורי 46, תל אביב.

עשויה מתכת עם אפיריון

מיטת אפיריון דגם "קסטלו", 1.60 על 2.00 מ', עשויה מתכת ומגיעה עם מגוון של וילונות לבחירה: שחור, לבן נחושת כסף ועוד. מחיר: 3,490 שקלים עד ה- 19 פברואר, ולאחר מכן 4,990 שקלים. להשיג ב: "קיקה".

כאילו "קוואלי"

מיטה זוגית מדגם "קוואלי" אשר עוצבה בהשראת המעצב האיטלקי רוברטו קואלי הידוע בסגנון פומפוזי, שופע ומהודר. מחיר: 17,800 שקלים, להשיג ב"גלריית זהבי", ההגנה 26, ראשון לציון.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

מהמעצב של מלון "ממילא" בבירה

מיטה זוגית בעיצוב האדריכל ומעצב העל האיטלקי פיירו ליסוני (אותו ליסוני אחד שעיצב את מלון "ממילא" בירושלים) הכוללת שכבה מבודדת של נוצות אווז ובדי ריפוד מעור או מבד לבחירה שניתנים להסרה וניקוי בקלות. ניתן להזמין במידות "קינג" ו"קוויני". מחיר: החל מ-17,300 שקלים. להשיג ברשת "הביטאט", המדע 10, הרצליה פיתוח, בית אליהו – אבן גבירול 2, תל אביב, קרליבך 43, תל אביב, דיזיין סנטר – הלח"י 2, בני ברק.

עם חתימת מעצב העל בכתב מעוגל

מיטה זוגית שעוצבה על ידי מעצב העל הצבעוני קארים ראשיד עבור "הולנדיה". לטובת חובבי המותגים - בפרונט של המיטה מתנוססת חתימתו של המעצב בכתב עגול ואסתטי. מחיר: החל מ-100 אלף שקלים. להשיג ברשת "הולנדיה".

איטלקית עגולה

מיטה זוגית עגולה עגולה מבית Presotto האיטלקי, המגיעה במבחר גימורים וציפויים החל ממבריקים, עצים טבעיים, חיפויי מתכת וכלה במראה של אבן. מחיר: 25,000 שקלים. להשיג ב"מילאנו בדינג", דרך המסילה, מושב רישפון.

שבדית במחיר מציאה

מיטה זוגית עשויה אלון מולבן מדגם Malm. אם אהבתם את הסגנון הצעיר והעדין, יש גם אפשרות להתאים למיטה גם ארונות צד. מחיר: 1,295 שקלים. להשיג ב"איקאה".

בסגנון אינדונזי ועל שם הבירה היפנית

מיטת עץ זוגית דגם "טוקיו". עשויה טיק מלא בגוון צהבהב, עמיד במים וחרקים בסגנון אינדונזי. מחיר: 6,500 - 7,500 שקלים להשיג ב: גלריית Vastu, האמנות 20, אזה"ת החדש בפולג, מושב בצרה (בחלק המזרחי).

לבנה, מלכותית ורומנטית

מיטה זוגית בסגנון מלכותי ורומנטי עשויה עץ צבוע לבן המיוצרת בעבודת יד. היא מתהדרת בגילופים צמחיים ושילוב של עבודת עור בקפיטונאז'. מחיר: החל מ-10,500 שקלים. להשיג ב"קרן ריהוט בוטיק", שנקין 46, תל אביב.

עם שני ראשי מיטה

מיטה זוגית דגם "סבאנה" משולבת עור ובד לבחירה בצבעים, מרקמים וטקסטורות שונים. מעוצבת עם שני ראשי מיטה נפרדים עשוים בטכניקת קפיטונאז'. מחיר: 21,700 שקלים. להשיג ב: גלריית Loft, גלגלי הפלדה 15, הרצליה פיתוח.

נמוכה ועגלגלה

מיטה זוגית עגולה של בית היוצר האיטלקי "דנדי", מגיעה בריפודים שונים לבחירה בעור או בבדים רכים. גובהה נמוך ממיטות זוגיות סטנדרטיות והוא כ-68 ס"מ ובקוטר 2.20 מ'. מחיר: החל מ-25,700 שקלים. להשיג באליתה ליווינג, הלח"י 24 בני ברק, מתחם פולג בנתניה, צ'ק פוסט חיפה

לבושה ב"שמלת תחתית"

מיטה זוגית עם ראש מיטה ו"שמלת תחתית" שמעטרת את בימת המזרון המגיעה בבדים שונים לבחירה: ג'ינס, לבן ואפור מלאנצ'. עיצוב: אילנית דה פריס ומעצב הטקסטיל רועי יצחק. מחיר: 3,500 - 4,500 שקלים. להשיג ב"גלוריה מונדי", אחוזת בית 1, תל אביב.

חלום בלבן

מיטה מדגם Dream, עשויה עץ בגימור לבן במראה פשוט ומינימליסטי. מחיר: 6,900 שקלים. להשיג ב"רשת ארזים", פארק תעשיות רמת דלתון, צ'ק פוסט חיפה, מתחם פולג נתניה.

עם מגש לנשנושים

מיטה זוגית דגם Bett Un Po Piu של סטודיו "דיבאני" האיטלקי. בסיס המיטה עשוי עץ וחלקה העליון מרופד בבדים רכים ונעימים כגון קטיפה, פשתן ואפילו קורדרוי ועור. לטובת הנהנתנים שלא חוששים מפירורי אוכל במיטה יש גם מגש עץ מובנה לשתיה ונשנשושים. מחיר: 9,000-18,00. להשיג Kare Deisgn, בן גוריון 59, בני ברק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully