וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נברשת גם בשיפודייה השכונתית

שני שילה

24.12.2008 / 16:24

למרות הבנאליות, חנוכה הוא הזדמנות נהדרת ללרלר על גופי תאורה. כמעט הכל הולך, תלוי עד כמה אתם רוצים למתוח את אפקט הוואו

הטרנד

גופי תאורה שיוצרים אפקט "וואו".

פלח מטרה

חנוכה הוא החג המתאים ביותר לדיון על גופי תאורה. בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מכניסים הביתה גופי תאורה במראה לא שגרתי, שנועד למשוך את תשומת הלב של האורחים ולגרום להם להתפעל מהתעוזה.

מראה כולל

אין מראה אחיד, וכמעט הכל הולך. מי שבוחר בתאורה שיוצרת אפקט וואו הם בדרך כלל בעלי בתים המחזיקים מעצמם מעודכנים, וששיפצו או קנו את ביתם בשנים האחרונות. לכן במקרים רבים ישתלבו גופי התאורה עם אלמנטים כמו בטון מוחלק, מרצפות סומסום, משטחי גרניט פורצלן גדולים ועוד.

פריט חובה או נמאס תוך דקה

תלוי עד כמה אתם רוצים למתוח את אפקט הוואו. בשנים האחרונות צצות הנברשות אפילו בשיפודייה השכונתית, לכן מי שרצה להפתיע עבר לשלב הבא באבולוציה של הנברשות. כמה קריסטלים ומנורות בצורת נר כבר לא עושים את העבודה, עכשיו הולכים על נברשות בצבעוניות שלא היתה מביישת תהלוכת קרקס.

יש גם נברשות מחומרים טבעיים, כמו אוסף של גזרי עצים מגדות נהר הסיין, או קרני איילים למי שמוכן להיפרד מ-27,800 ש'. דוגמאות נוספות: מנורת התלייה סופרנובה, מנירוסטה מוברשת וצבועה בעיצוב Ferruccio Laviani לחברת Foscarini, או גוף תאורה נסתר שנראה כאילו נקרע מהקיר, כמו מנורת לה-דודו בעיצוב Domenico De Palo לחברת Viabizzuno.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

היכן רוכשים

חנויות רבות מתמחות בגופי תאורה. מומלץ להגיע לאחר שגיבשתם העדפה ראשונית, כיוון שהשפע הגדול עלול לבלבל. בחנות אליזבת טרוסט יש נברשת קריסטלים צבעונית ב-940 ש'. נברשת בסגנון דומה יש גם ב-Enter ב-900 ש'. מי שחובב גופי תאורה במראה טבעי, יוכל למצוא את מבוקשו בפנטהאוז רהיטים, שמוכרים בין השאר כדור מענפים מהסיין ב-15,100 ש'.

Exclusive תאורה מוכרים כמה מהפריטים שציינו קודם, וגם נברשת העשויה מסכו"ם ב-8,480 ש'. מי שחובב גופי תאורה במראה של אוריגאמי, ימצא ביאיר דורם כמה אפשרויות החל ב-3,900 ש'. באולטרה תאורה מוכרים גוף תאורה שנעשה בהדפסת לייזר תלת מימדית בהחל ב-2,000 ש' וב-RUGINE את מנורת הקרניים שהוזכרה למעלה.

  • עוד באותו נושא:
  • מנורות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully