וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליונרים לדוגמה

יש לכם 24 מיליון שקלים לבזבז? "אפריקה ישראל" השיקה רחוב לדוגמה בסביון ובו 6 בתים שעיצבו 4 מהאדריכלים המובילים בארץ

אבי כהן

"יש אנשים שאוהבים לבלוע ולא ללעוס", כך הסבירה האדריכלית אורלי שרם את ההיגיון שעומד מאחורי הפרויקט הראוותני "רחוב לדוגמה", במסיבת עיתונאים שנערכה היום (שני) בסביון. הפרויקט, פרי יוזמה של חברת "אפריקה ישראל", מיועד לפלח שוק שמעדיף לרכוש בית מן המוכן ולא לעבור את תלאות הבנייה. לטובת אלו, החברה מציעה 6 בתים מוכנים למגורים בסביון, שעיצבו ארבעה מהאדריכלים המובילים בארץ, כאשר כל שנדרש מהלקוח הוא לשלם (לא מעט), ולהביא איתו מזוודה עם בגדים. כל השאר כבר מוכן - מרמת הקירות, דרך הרהיטים ועד למגבות שתלויות בחדר האמבטיה.

כמובן שמעבר לרעיון המקורי עומד גם תרגיל שיווקי די מוצלח, ל"אפריקה ישראל" נותרו עוד כ-200 מגרשים למכור בשכונה, ושמות של אדריכלים כמו אילן פיבקו, אורלי שרם, עודד חלף ועודד לביא, בהחלט מועילים למיתוג מחדש של השכונה כמקום יוקרתי לאנשים מביני עניין ואניני טעם.

6 הבתים מתפרשים על שטח של חצי דונם עד דונם כל אחד, ומעוצבים לפי סגנונו האישי של האדריכל שעיצב אותם. חוץ מהמחיר הגבוה שהלקוחות הפוטנציאליים ישלמו עבור העיצוב, הם ישלמו גם על פריטי ריהוט יוקרתיים במיוחד, פרי עיצובם של מיטב המעצבים העולמיים, דוגמת זאהה חדיד. בנוסף, הבתים מתהדרים ביצירות אמנות מודרנית, פסלים וציורים מטעם שלוש הגלריות המובילות בארץ: זומר, שלוש ורוזנפלד.

את הבית שתכנן עודד לביא כבר הספיקו לרכוש (אולי בשל מחירו הנמוך יחסית - 10 מיליון שקלים), אך שאר הבתים עדיין עומדים למכירה במחיר של 19-24 מיליון שקלים. המחיר לא כולל כמובן את יצירות האמנות שמקשטות את הוילות – על זה תצטרכו לשלם בנפרד.

צילום: אבי כהן
עריכה: רן צימט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully