וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לונה פארק

עציצים שאפשר לשבת בתוכם וערסלי ענק לגינה. קודם כדאי שתכינו 116 אלף שקל לפני שתיכנסו לפנטהאוז רהיטים

רק לפני כשנה וחצי, "פנטהאוז רהיטים" פתחה את מתחמה החדש ביפו על רקע המעבר מאזור געש וכבר בחודש האחרון נפתח סניף נוסף בהרצליה פיתוח. לצערם של חובבי ריהוט החוץ הסניף ביפו התמקד בעיקר בריהוט פנים הבית והזניח (שלא בצדק) את מה שאנחנו באמת טובים בו – ייבוא של ריהוט גן.

מכאן, לאור הביקוש והחסך שיש בתחום, הוחלט לפתוח חלל שלם המהווה שיר הלל לנדנדות וערסלים בעיצובם של מיטב המעצבים הבינלאומיים. בדומה לסניף ביפו, את הסניף החדש מקדמת חצר גדולה והיא מתהדרת בריהוט פחות אטרקטיבי של החברה. משנכנסים פנימה מגלים "לונה פארק" שלם של ריהוט חוץ, כך שבמידה ואין לכם גינה או מרפסת גדולה (וכמה אלפי שקלים כי המחירים פה ממש לא זולים) רצוי שתחסכו מעצמכם את התענוג. החלל עוצב על ידי האדריכל נסטור סנדבנק והוא מתפרש על שטח של 1500 מ"ר פתוחים לרווחה כאילו היה זה לופט ענק. ההפרדה בין אזורי התצוגות נעשית באמצעות פרטי ריהוט שונים כגון עציצים גבוהים במיוחד, כדים, גזיבו וכו'. הקיר החזיתי של החלל מתנשא לגובה 4.5 מ' והוא מחופה בלבנים מפירוק שיוצרים טוויסט מרענן ויצירתי באולם הגדול התורם לחוויית הקנייה ומונע את התחושה של האנגר עמוס ברהיטים. התצוגות השונות בחלל מציעות כ-2000 פריטים לעיצוב הגינה והמרפסת החל מספות, כורסאות, שזלונגים, מרבצים, ספסלים ואוהלי גינה לצד פרטי עיצוב נלווים ומשלימים כגון עציצים, גופי תאורה ועוד. בין המותגים המיוצגים בלעדית בארץ ניתן למצוא את "רויאל בוניטה", "אקסטרמיס", "טריבו" גלוסטר" ואפילו את "אגו" הצרפתית, שלטובת אלו שלא ממש מבינים בתחום, מדובר בחברה סופר יוקרתית. זו מציעה ריהוט גן עטור פרסי עיצוב המאופיינים בקו צעיר ונועז המשלבים טקסטילים עמידים לחוץ ומעוצבים בעיצוב שאיננו נופל מריהוט פנים.

תכינו 116 אלף שקלים

אייקון עיצובי ומרשים במיוחד שנמצא בחלל החדש הוא ה Wave. מדובר בערסל עצום (גובה: 2.9 מ', רוחב: 2.5 מ', אורך 3.7 מ') שעוצב על ידי צמד המעצבים השבדיים, Erik Nyberg & Gustav Strom לחברת "רויאל בוניטה". המעצבים השתמשו בערסל הרביצה הקלאסי כבסיס והשראה ליצירת ה-wave, שאינו מצריך וו תליה או גזע עץ להישען עליו, אלא ניצב על רגל צידית אחת ומחופה באריג מעוגל. הוא הושק בתערוכת Maison & objet האחרונה שם קטף מספר פרסי עיצוב נחשבים על קריאטיביות, חדשנות ואיכות. בנוסף, מגזינים בינלאומיים לעיצוב הכתירו אותו כמוצר המוצלח של השנה בתחום ריהוט חוץ. מידותיו המרשימות מאפשרות לשניים עד שלושה אנשים להתפרקד עליו בניחותא מבלי להצטופף. ואם יש לכם 116 אלף שקלים בכיס הוא בהחלט נראה שווה את זה. הזדרזו, שני לקוחות כבר הספיקו לרכוש לעצמם את התענוג.

חנות בתוך חנות

500 מ"ר מכלל החנות מוקדשים לפרטי הריהוט של החברה האיטלקית Unopiu, הנחשבת לשם דבר בתחום. זו מציעה פתרונות עיצוביים של פרטי ריהוט לגינות גג, לבריכות ולמרפסות הכוללים בין היתר פרגולות ברזל, גזיבו נוחים במיוחד במראה אלגנט ורומנטי. Unopiu לא בכדי קיבלה שטח משלה בחלל הגדול, רהיטי העץ שלה עשויים מליבתו של עץ הטיק מאחר ושם נמצאים צבעיו העשירים של העץ ואחוז השמנים הוא הגבוה ביותר באזור זה. ריהוט הברזל של החברה עמיד בפני חלודה ופגעי מזג האוויר המשתנים, ואריגי הכותנה והרטאן מתהדרים בצפיפות גבוהה במיוחד ששומרת על איכותם ועמידותם בחוץ.

רק אם אתם ממש מתעקשים להגיע למרות שאין לכם מרפסת או גינה, ישנה גלריה קטנה שבה תוכלו למצוא מספר מצומצם של ריהוט פנים, השונה לחלוטין מאופיו הכללי של החלל. מדובר בסגנון אירופאי, קלאסי ומעט כבד לטעמנו.

מחירים לדוגמה:
כסאות החל מ-1000, ספות החל מ-6000,
כורסאות החל מ-3000,
מיטות שיזוף החל מ-3500,
עציצים החל מ-1200



פנטהאוז רהיטים, רחוב אבא אבן 19, הרצליה פיתוח
שעות פתיחה: א – ה 9.30 – 19.30 ו' 9.30 – 14.30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully