וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למי קראת זבל?

דניאל זילברברג

9.11.2009 / 10:01

המעצבת גורית מגן לוקחת את הזבל שאתם זורקים ויוצרת ממנו מוצרים לבית. המדור אתר בנייה עוצר בצומת junktion

שם: .junktion.co.il

ז'אנר: אתר של חנות הנושאת את אותו השם, שמתעסק בעיצוב בר קיימא. שם האתר הוא שילוב המילים צומת וזבל, והוא מתמקד בעיצוב מוצר, עם מחויבות לשמירה על איכות סביבה ומחזור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מזוודת פיקניק/מערכת וואלה!, צילום מסך

רקע

האתר והחנות הוקמו ב-2008 על ידי גורית מגן, בוגרת מגמת ארכיטקטורה באוניברסיטת תל אביב. אחרי שנה של עבודה במשרד אדריכלות מן המניין, החליטה מגן לפתוח את החנות, שמשלבת בין אהבתה לעיצוב מוצר, לבין המחויבות שלה לשימור הסביבה ומחזור.

החנות, ממוקמת באופן פיזי ברחוב הגרה בתל אביב, סמוך לתחנה המרכזית הישנה, והיא מציעה מגוון מוצרים ייחודיים וממוחזרים לאבזור הבית. הבונוס העיקרי הוא הביטחון בכך שכל מוצר שנקנה הוא יחיד מסוגו.

מגן יוצאת מנקודת הנחה כי הזבל, כלומר תוצרי הלוואי של תרבות הצריכה, מתרבים. אם משלבים בין הרעיון הזה למחשבה שהזבל של האחד עשוי להיות אוצר של אחר, מגיעים לקונספט שעומד מאחורי האתר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שולחן אופניים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כיסאות מתריסים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה בפנים

עשרות מוצרים לקנייה שמורכבים משילובים בלתי צפויים ומהפכניים: למשל סדרת מתלים שעשויים משחקני כדורגל שולחן; שעונים שהורכבו מכיריים; מדפי ספרים מחלקי כיסאות ישנים; ואפילו כורסה ביתית שבנויה מפגוש של מכונית.

המוצרים הבולטים והמרשימים ביותר הם השילובים הבלתי צפויים כמו שנדליר שנבנה מחדש מסירים וקומקומים. לצד הברקות ניתן למצוא גם מוצרים שהרעיון מתעלה בהם על הביצוע, כמו כיסא דו צדדי, או מפות לשולחן התפורות משאריות בד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שעונים מכיריים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ספסל מסקייטבורד/מערכת וואלה!, צילום מסך

אסקטרה

לפני כחודש נפתחה מסורת חדשה בחנות. בכל יום שישי בין השעות 10:00-14:00 אתם מוזמנים להגיע עם הזבל שלכם ולקבל בתמורה קופונים למוצרים המעוצבים של החנות.

משלוחים

את כל המוצרים ניתן לרכוש דרך האתר והם יישלחו אליכם הביתה. לא מופיעים מחירים באתר, אך ניתן לשלוח מייל למעצבת או לפנות לחנות.

  • עוד באותו נושא:
  • junktion

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully