וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחת השפעה

אסלה מעוטרת באבני סוורובסקי ומשתנה מיוחדת לנשים - עולם עיצוב האסלות הולך ונהיה מופרע, ואנחנו אוהבים את זה

בשנים האחרונות חלה מהפכה בתחום עיצוב חדרי הרחצה והשירותים. לא ממש שמנו לב מתי זה קרה ומי הראשון שהנהיג את המהפכה, אבל כשמדובר בעידן שבו צמד המילים "לייף סטייל" הפך למונח שגרתי בלקסיקון המקומי ולא רק בשיחות סלון של האלפיון העליון, השינוי הסניטארי נראה אך טבעי. האסלות הלבנות והמשעממות שעמדו עד כה על רגל אחת המקובעת לרצפה עם ניאגרה גדולה ורועשת, מפנות את מקומן לטובת אסלות בצורות ובצבעים שונים, כאלה שתלויות באוויר, עם כפתורים מינימליסטים להורדת המים, וכאלה המעוטרות באיורים גראפיים, אבני סוורובסקי ושאר הפתעות. האסלות החדשות בהחלט עושות חשק לשבת עליהן בלי קשר לפעולת המעיים. רק אל תשכחו להוריד את המים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משתנה לנשים של חברת מודי/מערכת וואלה!, צילום מסך

משתינות בעמידה

אסלות במקומות ציבוריים הן בעיה רצינית במיוחד עבור נשים, שנאלצות לשבת בכריעה המאמצת את הרגליים ובמקביל לדאוג שלא יפתחו להן את הדלת בשעת מעשה. נוסיף לזה את התיק שלא תמיד מוצא את מקומו ונייר הטואלט שבדרך כלל חסר, וביחד נוצרת חוויה שרחוקה מלהיות נוחה. המצב הרגיש נגע לליבו של המעצב מתיו ת'ון, שהחליט למצוא פתרון נוח ופרקטי לנשים המקופחות. ת'ון עיצב לאחרונה משתנה לנשים בלבד, המעוצבת בזווית המאפשרת כיפוף קל של האגן במקום הכריעה המאומצת.

מחיר: 2,150 שקלים
להשיג: מודי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אסלה של סוורובסקי/מערכת וואלה!, צילום מסך

לנובורושים

מי אמר שלשבת בשירותים צריכה להיות חוויה נטולת זוהר? אסלה חדשה של חברת סוורבסקי, בשיתוף חברת jemalwright, המתמחה בעיצוב של אביזרים סניטאריים, תגרום לכם להרגיש כמו לב לבייב, לפני המשבר הכלכלי. האסלה מעוטרת כולה באבני סוורובסקי, שנראות כמו יהלומים (למרות שהן ממש לא), ונוצצת לפחות כמו כדור דיסקו. הזהרו רק לא להסתנוור ולפספס את האסלה.

להשיג: האסלה אינה למכירה בשלב זה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אסלה אירופאית של נגב/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמו בפריז

העיצוב האירופאי והעתיק, הוא סגנון שלא נס ליחו וזוכה כיום לעדנה מחודשת גם אצל מעצבי העל; פעם הוא מגיע בתור שנדלייר עשיר, פעם ככורסה עשירה בעיטורים ולאחרונה ניתן למצוא אותו גם בחדר השירותים. האסלות המעוצבות בסגנון האירופאי מצוידות במיכל הדחה גבוה במיוחד, והורדת המים נעשית על ידי משיכה בשרשרת ארוכה עשויה מתכת. החרס שממנו מיוצרת האסלה עובר תהליך של שריפה בתנור, המקנה לו מראה מט ועדין, שמשלים את האווירה האלגנטית שהאסלה מעניקה לחלל.

מחיר: 7,500 שקלים

להשיג: רשת "נגב"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אסלה בהשראת התופים האפריקאיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחזרה לטבע

המגמה של חזרה לטבע בתחום העיצוב, באה לידי ביטוי בשימוש בחומרים כמו במבוק וזרדים, או עץ אפריקאי, וכמו רוב המגמות העיצוביות, גם היא נדדה והגיעה עד לחדר השירותים. כיום ניתן להשיג אסלה יוצאת דופן בהשראת תופי תם תם אפריקאיים, שתגרום לכם לשיר את שיר הנושא של "מלך האריות" בזמן הטלת הצרכים.

מחיר: 13,000 שקלים

להשיג: בית העיצוב ספדה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אסלה מרובעת של ויה ארקדיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחזרה לקופסה

יש מקרים שבהם דווקא להיות מרובעים זה הכי סטייל שיש. אסלות מרובעות כובשות לאחרונה את חדרי התצוגה של הכלים הסניטאריים ומציעות צורת ישיבה חדשה שלא הכרנו עד כה. לא בטוח עד כמה היא נוחה, אבל כמו ששולחן רבוע עדיף בחללים מסוימים על שולחן עגול, גם לאסלה המרובעת יש יתרונות דומים בניצול שטח החלל.

מחיר: אסלה תלויה 2,706 שקלים + מושב אסלה 648 שקלים

להשיג: ויה ארקדיה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אסלה תלויה של אלוני/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה תלוי

חדר הרחצה והשירותים לא זוכה למרחב גדול במיוחד ברוב הבתים, ולכן כל פיסה של שטח חיונית. היתרון הגדול של אסלות תלויות המאובזרות בניאגרות סמויות, הוא בכך שהן חוסכות מקום ויוצרות חלל נקי ואוורירי. יתרון נוסף של האסלות התלויות הוא שבדרך כלל באסלות הרגילות נתקע לכלוך ואבק בדיוק על קצה הרגל הרצפתית, שלא תמיד מקפידים לנקות וכולם חושבים שלא רואים. באסלות התלויות לעומת זאת הבעיה לא קיימת כלל, פשוט מעבירים סמרטוט על הרצפה שמתחת ובזה נגמר העניין.

מחיר 3,700 שקלים

להשיג: אלוני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אסלה גיאומטרית של חזי בנק/מערכת וואלה!, צילום מסך

מינימאל קומפקט

לא נוכל לסיים מבלי להתייחס לסגנון המינימליסטי והגיאומטרי של האסלות החדשות. כחלק מהעיצוב העכשווי הדוגל בקווים נקיים. לאלו מכם שחושבים "למה בכלל צריך אסלה מעוצבת?!" הבאנו אסלה שנתלית על הקיר וכמעט לא מורגשת בחלל, כשהמושב סגור עליה היא אפילו לא מסגירה את היותה אסלה.

מחיר: החל מ-3,800 שקלים

להשיג: חזי בנק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully