וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייט מוס שומרת על הכוס שלה

השד הקומפקטי של הטופ מודל קייט מוס, הפך השראה לעיצוב כוס שמפניה יוקרתית במסעדה טרנדית בלונדון. המעצבת האחראית: הנינה של זיגמונד פרויד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קייט מוס שומרת על הכוס שלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוא קטן, אסתטי, נחשף בעשרות קמפיינים של מותגי האופנה המובילים בעולם ובימים אלו הוא זוכה למקום של כבוד במסעדת 34 בפייפר שבלונדון. מדובר בחזה המושלם של הטופ מודל קייט מוס. לרגל חגיגות יום הולדת 40 של הדוגמנית הלוהטת וציון 25 שנות קריירה בתעשיית האופנה הבינלאומית, השד השמאלי של מוס מהווה השראה לכוס שמפניה ייחודית, במסעדה הפופולארית בשכונת היוקרה הבריטית.

האמנית המוערכת ג'יין פרויד (ביתו של האמן לוסיאן פרויד ונינתו של זיגמונד פרויד) אחראית על עיצוב הכוס החדשה. זו עשויה קריסטל, מאופיינת ברגל דקיקה וארוכה (בדומה לגופה המהפנט של הדוגמנית), קערית קטנה עם דגם גיאומטרי וכמובן חתימתה של המקורית של קייט מוס, שנעשה בכיתוב מעוגל. את ההשראה קיבלה פרויד מכוס שנעשתה במאה ה-18 כמחווה לשד המלכותי של מארי אנטואנט. הכוס נקראת 'Bol Sein' (קערת שד בתרגום מילולי מצרפתית) וזו עשויה פורצלן וזהב 24 קראט.

"שמחתי להשתתף בפרויקט המיוחד הזה, וכבוד הוא לי להיות לצדה של מארי אנטואנט שהיתה דמות מסקרנת ושובבה" לדברי מוס בראיון שניתן בשבוע שעבר למגזין ווג הבריטי. "בנוסף, שמפניה קשורה תמיד עם חגיגה ואירועים משמחים".

הכוס המדוברת תושק במעמד חגיגי במסעדת 34 בחודש אוקטובר 2014. המוזמנים ייהנו מנוכחותה המרשימה של מוס ומבציר אחרון של שמפניית דום פרניון. הכוס תצטרף לרשימת הפריטים המתארכת שנעשו בהשראת הטופ מודל, ביניהם פסל הזהב שעוצב על ידי מארק קווין ועשרות ציורים של אמנים שונים כמו לוסיאן פרויד (האב) שתיעד את הדוגמנית בחודשי הריון מתקדמים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגל דקיקה, עיטור גיאומטרי וחתימה מעוגלת של הטופ מודל/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השד שהפך לקונצנזוס/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הציץ שמציץ בעשרות קמפיינים עולמיים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההשראה: כוס החלב כמחווה לשד של מרי אנטואנט - פורצלן וזהב 24 קראט/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully