וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוגרי בצלאל נותנים פייט לשוק העיצוב

28.7.2014 / 8:53

בניגוד לשנים קודמות, בוגרי החוג לעיצוב תעשייתי בבצלאל מציגים הפעם מוצרים שמישים שעשויים לככב בקרוב על המדפים. מכלי ביתי להכנת אוכל מעושן ועד רהיט רב שימושי לילדים

צילום: עידו שחם; עריכת וידאו: מאיה בן ניסן

כשהתותחים רועמים המוזות שותקות? לא בענף העיצוב התעשייתי שניפק בשבועות האחרונים את כל תערוכות הבוגרים של המוסדות המובילים, האחרון שבהם הוא גם בצלאל. כשבבצלאל משתחרר מחזור בוגרים טרי לשוק, התעשייה כולה ממתינה בציפייה. בוגרי המסלול לעיצוב תעשייתי בחרו דווקא בקו פונקציונאלי ופחות קונספטואלי השנה. וטוב שכך.

כך למשל נוצרה המעשנת הביתית. חובבי האוכל המעושן וודאי מכירים את תופעת העשן המאסיבית שנוצרת כחלק בלתי נפרד מהתהליך. בכדי שנוכל להכין את המאכלים האהובים עלינו מבלי לצאת מהבית או להפוך אותו למדורה, חשבו עבורנו על פטנט למעשנת ביתית המונע ריחות ועשן, עם אפשרות לעישון קר או חם וכמובן, יש גם מתכונים. ואם גם אתם טיפוס של ?סינגינג אין דה ריין? עכשיו תוכלו לעשות את זה באמת תחת הגשם ממש. ככה זה כשנגן רחוב לשעבר נזכר בעונות הקרות, כשיש הרבה ציוד לסחוב ואין איפה לשבת. כסא גבוה ונוח לנגן המקצועי, עם אפשרות לנשיאת ציוד על הגלגלים ומושב מחומם על ידי גז מאפשרים לנגן ברחוב ולהרגיש בהיכל מפואר. כל כך התרגשנו מהכסא המחומם, כך שכבר התחלנו לחשוב על שימושים נוספים. אבל נשאיר משהו לשנה הבאה.

תערוכת הבוגרים לעיצוב תעשייתי בבצלאל פתוחה לקהל הרחב עד ה-1 באוגוסט, קמפוס הר הצופים, ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully