וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צורה לו: מה מיוחד במטבח של קייט והנסיך וויליאם?

רוני קדר

1.7.2014 / 14:31

קייט מידלטון מסכנת את מעמדה כאהודת הבריטים בשל גחמות עיצוביות בביתה החדש. מה שהחל בהחלפת גג שעלותו חצי מיליון פאונד ממשיך כעת במטבח פומפוזי מאובזר ומפונפן ב-50,000 פאונד - נחשו על חשבון מי

קייט מידלטון והנסיך וויליאם בטקס 70 שנה ל- D-DAY, ב- Arromanches Les Bains, צרפת, 6 יוני 2014. Christopher Furlong, GettyImages
הזוג המוערך הפך חמדן? קייט מידלטון והנסיך וויליאם/GettyImages, Christopher Furlong

האחוזה של הדוכסית קייט מידלטון והנסיך וויליאם שעברה לאחרונה שיפוץ כולל ומאסיבי עושה בתקופה האחרונה הדים בעולם. האחוזה רחבת הידיים בנורפולק ששופצה בקרוב ל-4 מיליון פאונד (כ-23 מיליון שקלים, אבל מי סופר), עוררה סערה בקרב העם האנגלי שתהה לעצמו למה הוא משלם מכספי המיסים על האחוזה וגחמות הסטייל של קייט?

סקנדל הגג הכתום באחוזה החדשה של קייט וויליאם

האחוזה בעלת עשרת חדרי השינה תוכננה על ידי הארכיטקט האנגלי צ'ארלס מוריס ששייך למשפחת אדריכלים ותיקה שהסבא רבא שלו, סר ג'ון קלק הוא שעיצב את אולם המופעים האלמותי- אלברט הול כוללת דירה לאומנת של ג'ורג', בריכת שחייה, חדר שמש יוקרתי, מגרש טניס ועוד. אבל אם חדר השמש החדשני והגג הכתום לא עשו מספיק רעש בחודש שעבר, הפעם ריחו של הכסף מגיע דווקא מהמטבח. לאחרונה התפרסמו תמונות של המטבח ופרטים עליו, ונראה שלא נחסך שם הסטייל. הפריטים היוקרתיים מהם בנוי המטבח הכוללים מכשירי חשמל בעשרות אלפי פאונד, רצפת עץ בשווי 17,000 פאונד ואפילו מתקן לייבוש כלים שעלה 275 פאונד. ממש זיל הזול. מטבחים שאפשר רק לחלום עליהם כשממלאים לוטו ומשוטטים בפינטרסט.

במקביל לכך, נודע כי קייט מתכננת מטבח שני באגף בארמון קנזינגטון. לצערם של הזוג הצעיר והעשיר, רק פחות משבוע לאחר מכן, התברר כי ההוצאות על המטבח באחוזה בנורפולק, שעלות שיפוצו הגיעה ל-50,000 פאונד וכולו עשוי עבודת עץ אישית ומהודרת, רובן ככולן הן טעמם האישי של הזוג, ולאו דווקא שיפוץ שמטרתו תיקוני בלאי. הטרוניה מהעם הגיעה במהירות למרות שבני הזוג משלמים על האביזרים השונים כגון וילונות, שטיחים ורהיטים, ההוצאות לבניית הבית מגיעות ממשלמי המסים

הודעה זו ערערה את סגידתם של הבריטים משכרון קייט היפיפייה ומטוב הטעם הצעיר שיש לה, ואלו החלו לזעום על המלכה. מיילים ומכתבים נשלחו מרחבי הממלכה על הבזבוז המשווע, על היוקרתיות שהפגינה הדוכסית ועל המחשבה כי מדובר בסך הכל במטבח משני.

דוברות מטעם המלכה הזקנה והקשוחה, הודתה כי קייט היא אישה צעירה ועשירה ועל כן מאוד הגיוני כי תאהב לבזבז כסף. שנית, אומרים מטעם בית המלוכה, כי מעט מאוד אנשים הם מכתיבי טרנדים כמו קייט, ונראה שגם היא הפכה את המטבח לסמל סטטוס אופנתי. מה שהיה פעם בריכות, מגרשי גולף ומכוניות ראוותניות הפך בזכות קייט למשהו אישי יותר וביתי כמו המטבח.

באנגליה, הדבר היה מובן אם המטבח היה עילי ואנשים היו מבשלים בבתיהם ארוחות גורמה רבות משתתפים וכוללות חומרי גלם בריאים ואיכותיים. אבל באנגליה כמו באנגליה, רוב האנשים אוכלים את ארוחת הערב שלהם מתוך המיקרו. יתרה מכך, הטרנד של מטבחי יוקרה באירופה, כמו טרנדים רבים אחרים נשען בעיקר על סנוביזם. במעמד העשיר של אנגליה ושאר אירופה, המטבח הוא כלי למשרתים ולבעלת הבית יש אליו כניסה נפרדת לעיתים רחוקות אם בכלל. מעניין אם נמצא את קייט עומדת ומטגנת שניצלים לנסיך שלה מתישהו בקרוב.

המטבח החדש של קייט ווויליאם. Nakedkitchens.com,
מי יבשל כאן לנסיך?/Nakedkitchens.com
הבית החדש של הדוכסית קייט מידלטון והנסיך ויליאם בבמחוז נורפולק שבמזרח אנגליה. splash
מחליפים את הרעפים לבקשת הזוג המלכותי בעלות של חצי מיליון פאונד/splash

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully