וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוס מנצח: הרמס משיקים קולקציה אופנתית לסביבת המגורים

בית האופנה הצרפתי "הרמס" משגר קולקציית רהיטים וגופי תאורה מעור, לצד טפטים וטקסטיל בצבעוניות תוססת. המותג שכבש את ארון הבגדים של האלפיון מתכנן להשתלט גם על סביבת המגורים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית התאורה החדשה של הרמס באולם הריקודים של ארמון סרבלוני/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשבוע שעבר נפתחו שעריו של ארמון סרבלוני (Palazzo Serbelloni) במרכז מילאנו. הארמון המפואר שנבנה במאה ה-18 עם מאפייני אדריכלות קלאסיים, לרבות גמלון ועמודי כניסה מרשימים נחשב לאחד הארמונות הראשונים בעיר, שאף שימש כמגורים זמניים עבור הקיסר נפוליאון ורעייתו ג'וזפין. כיאה למוניטין המבנה, הארמון זוכה לתחזוק ושימור באופן קבוע. הפרסטיז' והפאר שמאפיינים אותו הם הסיבה העיקרית שבגינה בית האופנה "הרמס" בחר בו כלוקיישן לתצוגת קולקציית הרהיטים החדשה. הקולקציה משתלבת בין החדרים המרשימים, הקרניזים המפוסלים, המראות המוזהבות, ציורי הקיר האותנטיים והכיפות המצוירות.

השקת קולקציית הרהיטים של חברת האופנה הרמס במילאנו 2014. אפרת בראשי,
חזית ארמון סרבלוני - הלוקיישן להשקת הקולקציה החדשה/אפרת בראשי

"הרמס" כידוע, הינה חברת אופנה צרפתית ויוקרתית במיוחד. מי שיכול להרשות לעצמו לרכוש צעיף עם לוגו החברה (מרכבה קטנה עם סוס) מכריז על עצמו בראש ובראשונה כבעל סטייל משובח ומיותר לציין כבעל ממון. החברה שהחלה דרכה בתחילת המאה ה-17 ייצרה אוכפים ותיקי נסיעות שנועדו למעמד האריסטוקרטי הגבוה בצרפת, כמו גם לצאר הרוסי. עם השנים עוצבו גם תיקי עור ופולארים (צעיפי משי), שהפכו לחלק מתרבות הלוק הצרפתי.
אז אחרי שהרמס כבשו את ארון הבגדים של יודעי דבר בעולם האופנה, הגיעה השעה לכבוש יעד נוסף – את הבית כמובן. בשנים האחרונות חברת האופנה החלה לטפטף בקטנות כלי שולחן, טפטים ובדים אך השנה במהלך שבוע העיצוב במילאנו שנערך בשבוע שעבר, מגיעה הבשורה הגדולה מבית האופנה בהשקת רהיטים וגופי תאורה, כאמור בארמון סרבלוני. בדומה למותגי הוט קוטור אחרים כגון, ג'ורג'יו ארמני, ראלף לורן, ז'אן פול גוטייה ומיסוני ששיגרו בשנים האחרונות קולקציות לעיצוב הבית, הרמס מצטרפים באופן רשמי לרשימה המתארכת הזו ומציעים ליין שלם שיעטוף את סביבת המגורים.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שילוב של עור, עץ ומתכת בקולקציה החדשה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מהדורה מוגבלת של רהיטי עור שעוצבו בתחילת המאה ה-20/מערכת וואלה!, צילום מסך

ב-1920 הגיע לבית העיצוב הצרפתי המעצב והדקורטור ז'אן מיכאל פרנק שחשק בחיפוי רהיטים בעור. הרמס שהתנסו בעורות עבור אוכפים החליטו ללכת עם החשקים של המעצב וכפועל יוצא מכך הוציאו מהדורה מוגבלת של כמה פריטים. היום, כמעט 100 שנה אחרי, החברה משחזרת את אותו העיצוב הקלאסי של מיכאל פרנק הכולל קונסולה, ספסל וכורסה על טהרת העור, המאופיינים במינימליזם אסתטי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בארונית הנעליים מקום ל-18 זוגות נעליים וזוג מגפיים, ספסל מראה וציוד צחצוח/מערכת וואלה!, צילום מסך

קבוצת רהיטים נוספת של הרמס שנחשפה במילאנו על רקע הקירות המוזהבים של הארמון, היא ארוניות המכונות Curiosites. מדובר בשלוש ארוניות שנפתחות ומציעות עולם קטן של החיים הטובים: קלאב בר, תה והנעלה. ארונית הבר כולל כשמה, בר קטן שנפתח ואתו נדלקת גם תאורת לד. הוא כולל מדפים בגדלים שונים, כוסות ובקבוקי קריסטל, כלי לשמפניירה ומגירות סיגרים מעור עם טמפרטורה מותאמת. ארונית התה מעוצבת בצורה אלגנטית והיא מציעה קומקום, צלוחיות ספלים וקופסאות מעוצבות של חליטות תה. הארונית נפתחת עם שולחנון קטן ומאפשרת להכין את התה בנוחות. ארונית ההנעלה מיועדת ל-18 זוגות נעליים וזוג מגפיים. היא נפתחת כמו האחרות ואתה גם ספסל קטן המאפשר לנעול את הנעליים בישיבה, אפילו לצחצח אותן במידה הצורך ולהבריקן לקראת היציאה. יש בה גם תאורה ומראה שמוסיפות לאווירה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בארונית התה כלי אירוח, צלחות צלוחיות קומקום וקופסאות של חליטות תה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארונית משקאות "קלאב בר" כוללת כוסות קריסטל, שמפניירה ומגירות עור לסיגרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

קולקציית גופי התאורה החדשה של הרמס נחשבת לאחד ההילייטים של החברה תרתי משמע. מדובר בסדרה הכוללת מנורת רצפה, מנורה שולחנית ומנורה משרדית שעשויות מעור, עץ ומעט מתכת. שני המעצבים שזכו לעצב את הקולקציה מיכאל דה לוצ'י האיטלקי ויאן קרסל'ה הצרפתי, מוכרים בסצנת התאורה העולמית ואין זה מפתיע שנבחרו להוביל את הליין האמור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הקולקציה החדשה אורגנה על במות קטנות באולם המרכזי של הארמון האיטלקי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פינה משרדית בעיצוב בית האופנה הצרפתי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטפטים והבדים של הרמס שהוצגו בחדר קטן ואינטימי בארמון סרבלוני הותאמו לכיפות המצוירות בצבעים חזקים שמשכו מיד את העין מעלה. מוצרי הטקסטיל החדשים צבעוניים, עשירים וסקלת הדוגמאות שמגיעה איתם מגוונת במיוחד החל מדימויים צמחיים, גיאומטריים ועד דמויות הסוס המוכרות מלוגו החברה. גם החומרים שמהם עשויה הקולקציה התוססת הזו מגוונים וכוללים משי, כותנה, ויסקוזה, סיבי עץ ואפילו סיבי קליפות בננה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקצית הטקסטיל זכתה לחדר אינטימי בארמון עם תקרת כיפה מצוירת שמתאימה לקולקציה הצבעונית/מערכת וואלה!, צילום מסך

מיותר לציין שהפריטים החדשים של הרמס כמו גם פרטי האופנה מיועדים לעשירון והאלפיון העליון. את חלקם לבטח נוכל לראות במלונות יוקרה ברחבי העולם. לא ברור האם ומתי יגיעו לישראל אך לטובת אלו שבכל זאת מתעקשים על ארונית בר משקאות עם כוסות קריסטל, רצוי שתכינו כמה עשרות אלפי אירו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מראה מהודק, מוקפד ובעיקר יוקרתי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הרמס מצטרפים לרשימת בתי האופנה שזלוגים גם לעיצוב סביבת המגורים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully