וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקדמיה המעוצבת לאוכל: בולטהאופ וחיים כהן

מותג המטבחים היוקרתי "בולטהאופ" פותח אקדמיה קולינרית ומעוצבת בנמל תל אביב. מלבד מטבחים בעלות של 150 אלף שקלים יככבו גם שפים ישראלים. מחיים כהן ועד אסף גרניט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מטבחי 2014 של בולטהאופ שמים דגש על נוחות/מערכת וואלה!, צילום מסך

כבר למעלה מעשור שישראל שמה את המטבח בלב הקונצנזוס. זה התחיל בעיצוב הבית בעודו הופך למוקד סביבת המגורים שבו מתרכזים הדיירים והאורחים, כשהוא פתוח לסלון ולא עוד סגור ומסוגר בחדר בודד, והמשיך לעשרות תכניות טלוויזיה שממכרות את הצופים ובראשן מככבת "מאסטר שף". כהמשך ישיר למגמה המתעצמת, מותג המטבחים הגרמני "בולטהאופ" (שכל מטבח בו מתומחר כמחיר רכב) בחר להרחיב את ההתרכזות הישראלית באוכל ובמטבח ולפיכך, בינואר הקרוב יפתח במתחם מיוחד שהוקדש לעניין בנמל תל אביב "האקדמיה הקולינארית". מדובר באולם מרשים המשתרע על פני 500 מ"ר שתכנן בקפידה האדריכל המוערך פיצו קדם. החלל המרווח משלב בתוכו את כל דגמי המותג העכשוויים מקולקציית 2013-2014, המאופיינים במערכות מתקדמות ששמות דגש על נוחות שימוש לצד מכשור חשמלי, המעניקים התפאורה המבוקשת.

אחרי השקעה של 6 מיליון שקלים במתחם האקדמיה ובעיצובו, פנו אנשי בולטהאופ ישראל, מירי ורן פרסברג למספר שפים ידועים בארץ שישלבו ויתווכו בין עולם הקולינריה עם העיצוב המוקפד של המותג וערכיו. חיים כהן, אסף גרניט, ניר צוק, דודו אלמקייס ויוסי שטרית ("דוד ויוסף") הם החמישייה הפותחת שכבר גויסו לביצוע המשימה. כמו כן, את האקדמיה ינהל דני לרנר, מנכ"ל לשעבר קבוצת כתית ובתפקיד המנהל הקולינרי יכהן עדי שוורץ, שף הבית של בולטהאופ ב- 12 שנים האחרונות.

האולם המפונפן אמנם יהווה השראה למשתתפי הסיורים, אך הסדנאות לא יערכו בצורה פרונטאלית, אם כי כסיורים בשווקי תל אביב וישלבו גם מפגשים חווייתיים עם אנשי מקצוע (דייגים, קונדיטורים, גבנים ועוד).

סדנת הדגים באקדמיה החדשה תתחיל בסיור בנמל יפו ותשלב מפגש עם דייג שיראה שיטות לבחירת דגים טריים והתאמתם למזונות ומשקאות שונים, תוך כדי שתיית אוזו וטעימות קרפצ'ו. משם יחזרו המשתתפים לבית מטבחי בולטהאופ וילמדו להכין מנות דניס, לברק, מוסר ועוד. סדנת הבשרים תיפתח בטעימות יין בחנות יינות בנמל תל אביב ותשלב טעימת מנות בשרים עסיסיות. משתתפי הסדנא הבלקנית יצאו לסיורים בשוק לוינסקי, יקנו תבלינים, יטעמו גבינות וישובו לאקדמיה להכנת מנות כמו בוריק ספינצ'י, מאפה יופקה, פלפלונים קלויים במילוי גבינות, קיני קדאיף, עוגת סולת ועוד טעמי הבלקן. למארחים הרומנטיקנים מוצעת סדנא מיוחדת של ארוחת ערב מודרכת ומעוצבת לאור נרות, בה ילמדו להכין מנות חושניות מחומרי גלם אקזוטיים. גם קורסים מקצועיים בתחום האפייה יתקיימו במקום וישלבו ידע תיאורטי ומעשי לצד סיורים והדרכות בחוץ.
הסדנאות יפתחו בינואר 2014, כל סדנא אורכת 5 שעות וכוללת 25 משתתפים. מחיר: 450-500 שקלים.

בולטהאופ, התערוכה 3 מתחם יריד המזרח, נמל תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מנצל את הפגרה ממאסטר שף, חיים כהן/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מותג מטבחים גרמני המיועד לעשירון העליון/מערכת וואלה!, צילום מסך
השף ניר צוק. אביב חופי
בין מיזם למיזם קופץ לאקדמיה הקולינרית, ניר צוק/אביב חופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגירות מרווחות וחלוקה עיצובית לכל כלי במטבחי המותג/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יורד מדי פעם מהבירה, אסף גרניט/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האולם החדש של בולטהאופ עוצב על ידי פיצו קדם/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המטבח שהפך למוקד הבית ותפס את מקום הסלון/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חלל המשתרע על 500 מ"ר בנמל תל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא רק סדנאות פרונטליות במתחם המפונפן, גם סיורים חווייתיים בחוץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully